Тайм-менеджмент як основна складова ефективної діяльності підприємства в сучасних умовах господарювання
Автор
Ратушняк, О. Г.
Бадя, Я. В.
Гірник, М. І.
Ratushnyak, O.
Badya, Y.
Hirnyk, M.
Дата
2022Metadata
Показати повну інформаціюCollections
Анотації
В роботі систематизовано підходи до визначення поняття тайм-менеджмент. Узагальнено підходи до визначення сутності тайм-менеджмент. Визначено, що тайм-менеджмент необхідно розглядати як сукупність принципів, методів використання яких дозволить ефективніше використовувати час за рахунок правильного цілепокладання, планування та контролю над власним життям як в особистій так і професійній сфері.
Наведено основні функції тайм-менеджменту, а саме постановка цілей, планування, прийняття рішень, реалізація і організація, контроль, інформація та комунікація, виконання яких дає можливість підприємству працювати продуктивніше і ефективніше досягаючи поставлених цілей в сучасних умовах господарювання. Зазначено, що тайм-менеджмент на підприємстві слід поділяти на особистісний і корпоративний. Особистісний спрямований на розвиток особистості за рахунок самовдосконалення та самоменеджменту. Корпоративний спрямований на оптимізацію процесів взаємодії усіх працівників підприємства. Корпоративний в свою чергу поділяється на: корпоративний тайм-менеджмент підприємства; корпоративний тайм-менеджмент окремих підрозділів; індивідуальний тайм-менеджмент провідних фахівців. Наведено основні переваги застосування принципів та методів тайм-менеджменту для підприємства в сучасних умовах господарювання. Для покращення управлінням часу на підприємстві було розроблено структурно-логічну модель управління тайм-менеджментом. The work systematizes approaches to defining the concept of time management. Approaches to defining
the essence of time management are summarized. It is considered that proper implementation of methods and
principles set of time management will make efficient-manner time usage possible due to correct goal setting,
planning and control over one's life both in the personal and professional sphere.
Goal setting, planning, decision-making, implementation and organization, control, information and
communication are the main functions of time management. These functions could serve many functions to
work more productively and efficiently and gain traction in current economic conditions. It is noted that time
management at the enterprise should be divided into personal and corporate. Personal time management is
aimed at personal development through self-improvement and self-management. Corporate one is aimed at
optimizing the interaction processes of all enterprise employees. On the other hand, corporate time
management could be divided into corporate time management of the enterprise, corporate time management
of individual divisions and personal time management of leading specialists.
The main pros of the principles and methods of time management applied for an enterprise in current
business conditions. The significant advantages of time management principles implementation are as follows:
planning process improvement, practical problem solving, effective use of working time, increasing the
productivity of holding meetings, reducing the time to search for necessary documents, setting priorities in the
implementation tasks, increasing work productivity, etc.
The structural-logical model was proposed for improving time management at the enterprise. The daily
work efficiency of the staff, expressed in the increasing productivity and the improvement of the whole
enterprise work, might be the main point of time management implemented at the enterprise level.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/35900