dc.contributor.author | Гаврилюк, А. Ф. | |
dc.date.accessioned | 2023-01-25T14:39:40Z | |
dc.date.available | 2023-01-25T14:39:40Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Гаврилюк А. Ф. Дослідження паливної та еквівалентної ощадливості автомобілів з традиційними та альтернативними видами пального [Електронний ресурс] / А. Ф. Гаврилюк // Наукові праці ВНТУ. – 2021. – № 2. – Режим доступу: https://praci.vntu.edu.ua/index.php/praci/article/view/635. | uk |
dc.identifier.issn | 2307-5376 | |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/36281 | |
dc.description.abstract | Наведено основні альтернативні джерела пального, які використовуються в транспортних засобах серед яких етанол, бутанол, зріджений та стиснений природній газ, водень та біогаз, а також джерела електроенергії для транспортних засобів: силові літій-іонні акумулятори, паливні та водневі елементи, сонячні батареї та суперконденсатори.
Запропоновано методику визначення паливної та еквівалентної ощадливості, яку використовують у США та її проблематику запровадження в Україні. Встановлено відсутність в українському законодавстві наявних нормативно-правових актів, які б регламентували методику визначення паливної ощадливості транспортних засобів, в тому числі, які використовують альтернативні джерела енергії. Досліджено та проаналізовано еквівалентну паливну ощадливість таких автомобілів: Chevrolet Lacetti (бензин), Renault Logan (дизель), Honda FCX Clarity (водень), Ford C-Max (спиртовмісне паливо), Renault Sandero (біодизельне паливо), Nissan Qashqai (біогаз), Citroёn C4 (зріджений природній газ), Nissan Leaf (електроенергія). Результати наведено у вигляді графічних залежностей. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Наукові праці ВНТУ. № 2. | uk |
dc.relation.uri | https://praci.vntu.edu.ua/index.php/praci/article/view/635 | |
dc.subject | електромобіль | uk |
dc.subject | економія палива | uk |
dc.subject | гібридні транспортні засоби | uk |
dc.subject | еквівалентне споживання палива | uk |
dc.subject | електроенергія | uk |
dc.title | Дослідження паливної та еквівалентної ощадливості автомобілів з традиційними та альтернативними видами пального | uk |
dc.type | Article | |
dc.identifier.udc | 629.3.064.5 | |
dc.relation.references | Закон України № 3492-IV від 23.02.2006 р. Про автомобільний транспорт : за станом на 07.05.2017 р. / Верховна Рада України. – Офіц. вид. – К. : Парлам. вид-во., 2017. – 69 с. – (Бібліотека офіційних видань). | uk |
dc.relation.references | Joshi A. Review of Vehicle Engine Efficiency and Emissions / A. Joshi // SAE Int. J. Adv. & Curr. Prac. in Mobility. – 2019. – № 1 (2). – P. 734 – 761. doi:10.4271/2019-01-0314. | en |
dc.relation.references | Puškár М. System based on thermal control of the HCCI technology developed for reduction of the vehicle NOX emissions in order to fulfil the future standard Euro 7 / М. Puškár, М. Kopas // Science of The Total Environment. – 2018. – № 643. – P. 674 – 680. | en |
dc.relation.references | World trends in the development of vehicles with alternative energy sources / N. Tuan, K. Karpukhin, A. Terenchenko [et al.] // Engineering and Applied Sciences. – 2018. – № 13 (7). – P. 2535 – 2542. | en |
dc.relation.references | Karagöz Y. (2019). Analysis of the impact of gasoline, biogas and biogas + hydrogen fuels on emissions and vehicle performance in the WLTC and NEDC / Y. Karagöz // International Journal of Hydrogen Energy. – 2019. – № 44 (59). – P. 31621 – 31632. doi:10.1016/j.ijhydene.2019.10.019. | en |
dc.relation.references | Supercapacitors : A new source of power for electric cars? / M. Horn, J. MacLeod, M. Liu, [et al.] // Economic Analysis and Policy. – 2019. – № 61. – P. 93 – 103. doi:10.1016/j.eap.2018.08.003. | en |
dc.relation.references | Гаврилюк А. Аналіз еквівалентної паливної ощадливості електромобілів / A. Гаврилюк, M. Лемішко // Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності. – 2019. – № 20. C. 85 – 89. doi: 10.32447/20784643.20.2019.12. | uk |
dc.relation.references | Оцінка паливоощадності автомобіля внаслідок зміни розмірів циліндрів двигуна за наявності розриву силового потоку у трансмісії / Г. Гудз, М. Глобчак, О. Коцюмбаст [та ін.] // Автомобільний транспорт. – 2020. – № (46). – С. 5. doi.org/10.30977/AT.2219-8342.2020.46.0.5 | uk |
dc.relation.references | Енергетична ефективність системи електростартерного пуску автомобільних двигунів [Електронний ресурс] / С. Нємий, В. Бритковський // Динаміка, міцність та проектування машин і приладів. – 2014. – №. 788. – Режим доступу : http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/24647. | uk |
dc.relation.references | Оцінка вартостей експлуатації транспортних засобів з різними типами силових установок [Електронний ресурс] / С. І. Андрусенко, О. С. Бугайчук, А. В. Лобода, Д. О. Савостін-Косяк // Автомобільний транспорт. – 2020. – № 2 (86). – Режим доступу : doi.org/10.26642/ten-2020-2(86)-3-12. | uk |
dc.relation.references | Kelley Blue Book [Електронний ресурс] / The Trusted Resource. – Режим доступу : https://www.kbb.com. | en |
dc.relation.references | Daziano Ricardo A. Conditional-logit Bayes estimators for consumer valuation of electric vehicle driving range / Ricardo A. Daziano // Resource and Energy Economіcs. – 2013. – № 35 (3). – Р. 429 – 450. doi:10.1016/j.reseneeco.2013.05.001. | en |
dc.relation.references | Jung H. Scaling Trends of Electric Vehicle Performance : Driving Range, Fuel Economy, Peak Power Output, and Temperature Effect / H. Jung, R. Silva, M. Han // World Electric Vehicle Journal. – 2018. – № 9 (4), 46. https://doi.org/10.3390/wevj9040046. | en |
dc.identifier.doi | https://doi.org/10.31649/2307-5376-2021-2-32-39 | |