Інтелектуалізація електронних систем та програмного забезпечення сучасних автомобілів
Автор
Павленко, В. М.
Кужель, В. П.
Буда, А. Г.
Черненко, П. В.
Корнєв, О. В.
Pavlenko, V.
Kuzhel, V.
Buda, A.
Chernenko, P.
Korniev, О.
Дата
2022Metadata
Показати повну інформаціюCollections
Анотації
Наведена робота спрямована на дослідження питання насичення та вдосконалення програмного забезпечення та електронних систем в межах розвитку сучасних автомобілів. Тенденції, які сьогодні існують в автомобільній галузі, створюють складності та невизначеності, пов’язані з апаратним забезпеченням. Найближче свідоме майбутнє скоріш за все буде руйнівним для програмного забезпечення та електронної архітектури. Вже зараз автомобіль змінився безповоротно. Електрифікація та штучний інтелект дозволили підвищити безпеку, ефективність і продуктивність на автомобільному транспорті. У той час як більшість водіїв думають, як швидко вони перемістяться туди, куди вони рухаються, в технічному плані на зараз все більше уваги приділяється умовам руху та безпеці при пересуванні в подорожі – як саме пасажири почуватимуться, та на скільки безпечно дістануться до кінцевого місця призначення, а також контроль працездатності всіх систем автомобіля. Авторами статті обґрунтовано актуальність проблеми та доведено, що головна вимога до автомобілів, це безпека і якість автомобільної електроніки та програмного забезпечення для гарантування безпеки, які створюють ще більший рівень автономності. Все це вимагає від автомобільної галузі переосмислення сучасних кроків до розробки програмного забезпечення автомобіля, електронної та електричної архітектури. Метою роботи є дослідження стану і перспективи розвитку різноманітних електронних систем та технологічного програмного забезпечення сучасних автомобілів з розглядом гіпотез майбутньої електричної та електронної архітектури автомобільного транспорту. В підсумку роботи доведено, що інтелектуальні транспортні засоби створені за допомогою напівпровідників, бази даних і штучного інтелекту для прийняття рішень, що веде до експоненціального росту ускладнення автомобільних систем і потребує більш складних технологій проектування та тестування. Щоб досягти необхідної продуктивності, а також цілей сталого дизайну та безпечної роботи, ці елементи більше не можна проектувати окремо. Необхідно прийняти нову парадигму співпраці в дизайні, де інженери з різних дисциплін об’єднуються для досягнення спільної мети. This work aims to study the issue of saturation and improvement of software and electronic systems within the development of modern cars. The trends that exist today in the automotive industry create complexities and uncertainties associated with hardware, the near foreseeable future is likely to be disruptive for software and electronic architecture.
Already now, the car has changed irrevocably. Electrification and artificial intelligence have improved safety, efficiency and productivity in road transport. While most drivers think about how fast they will get to where they are going, in technical terms, more and more attention is now being paid to traffic conditions and safety while traveling - how passengers will feel, and how they will get to their final destination, and monitoring the performance of all vehicle systems.
The authors of the article substantiate the urgency of the problem and prove that the main need for cars is the safety and quality of automotive electronics and safety software that create an even greater level of autonomy. All this requires the automotive industry to rethink the current steps towards the development of car software, electronic and electrical architecture.
The aim of the work is to study the state and prospects of development of various electronic systems and technological software of modern cars and to consider hypotheses of the future electrical and electronic architecture of road transport.
In the result of the work, it is proved that intelligent vehicles created with the help of semiconductors, databases and artificial intelligence for decision-making, leads to an exponential increase in the complexity of automotive systems and requires more sophisticated design and testing technologies. To achieve the required performance as well as the goals of sustainable design and safe operation, these elements can no longer be designed separately. A new paradigm of collaborative design must be adopted, where engineers from different disciplines come together to achieve a common goal.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/36592