Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorСлободян, Н. М.uk
dc.contributor.authorSlobodian, N.en
dc.date.accessioned2023-04-10T07:28:16Z
dc.date.available2023-04-10T07:28:16Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationСлободян Н. М. Модульна технологія написання навчального посібника «Підйомні машини. Стропування» [Текст] / Н. М. Слободян // Сучасні технології, матеріали і конструкції в будівництві. – 2022. – № 2. – С. 128-131.uk
dc.identifier.issn2311-1429
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/36670
dc.description.abstractМодульна технологія написання навчального посібника передбачає модульну побудову навчального матеріалу та його засвоєння шляхом послідовного та грунтовного опрацювання навчальних модулів, мотивацію навчання на основі вивчення цілей, значний обсяг самостійної роботи студента та різноманітні форми діагностики рівня його знань. Суть модульного навчання полягає в тому, що відбувається самоосвіта студента під керівництвом викладача, за допомогою модульної технології навчання відбувається перетворення процесу навчання так, що студент самостійно або частково навчається за цільовою програмою В посібнику стисло викладено навчальний матеріал дисципліни, що поділений на модулі і навчальні елементи, питання та вправи для самоконтролю з кожного елементу. Це дає можливість при вивченні курсу Будівельні техніка отримати загальні відомості про конкретні механізми, також набути навички розв'язання задач з механізації та вибору параметрів механізмів та машин.uk
dc.description.abstractThe modular technology of writing a study guide involves the modular construction of educational material and its assimilation through consistent and thorough processing of educational modules, learning motivation based on the study of goals, a significant amount of independent work of the student, and various forms of diagnostics of the level of his knowledge. The essence of modular training is that the student’s self-education takes place under the guidance of the teacher, with the help of modular learning technology, the learning process is transformed so that the student independently or partially studies according to the target program The manual briefly describes the educational material of the discipline, which is divided into modules and educational elements, questions and exercises for self-control from each element. This makes it possible to obtain general information about specific mechanisms, as well as to acquire the skills of solving mechanization problems and choosing the parameters of mechanisms and machines when studying the Construction Technology course.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofСучасні технології, матеріали і конструкції в будівництві. № 2 : 128-131.uk
dc.subjectмодульuk
dc.subjectнавчальний елементuk
dc.subjectметодологіяuk
dc.subjectмодульний блокuk
dc.subjectкран баштовийuk
dc.subjectвантажо-захватне обладнанняuk
dc.subjectстропування вантажівuk
dc.subjectmoduleen
dc.subjecteducational elementen
dc.subjectmethodologyen
dc.subjectmodular uniten
dc.subjecttower craneen
dc.subjectcargo - gripping equipmenten
dc.subjectcargo slingingen
dc.titleМодульна технологія написання навчального посібника «Підйомні машини. Стропування»uk
dc.title.alternativeModular technology of writing the training manual "Lifting machines. Straps"en
dc.typeArticle
dc.identifier.udc371.67
dc.relation.referencesА.М.Власенко, Н.М.Слободян Організація професійного навчання на основі модульної технології. Сучасні технології, матеріали і конструкції в будівництві.ВНТУ.№2.2014uk
dc.relation.referencesВласенко А. М. Основи металознавства. Модульний курс: навчальний посібник / А. М. Власенко. – Вінниця: ВНТУ, 2010. – 108 с.uk
dc.relation.referencesВласенко А. М Підход до написання підручника «Металознавство та зварювання» з використанням керівних принципів модульної методології ВНТУ, / А. М. Власенко // Сучасні технології, материалы и конструкции в строительстве. - 2013. - № 2. - С. 18-21.uk
dc.relation.referencesМодульна система професійного навчання: концепція, методика, особливості впровадження: Навчально-методичний посібник / В. С. Плохій, А. В. Казановський. – Видавничий центр КТ «Київська нотна фабрика», 2000. – 284 с.uk
dc.identifier.doi10.31649/2311-1429-2022-2-128-131


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію