dc.contributor.author | Гамеляк, І. П. | uk |
dc.contributor.author | Райковський, В. Ф. | |
dc.contributor.author | Gameliak, I. | en |
dc.contributor.author | Raykovsky, V. | en |
dc.date.accessioned | 2023-04-12T08:13:11Z | |
dc.date.available | 2023-04-12T08:13:11Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Гамеляк І. П. Дослідження руйнівного впливу перевантажених транспортних засобів на термін служби нежорстких конструкцій дорожнього одягу [Текст] / І. П. Гамеляк, В. Ф. Райковський // Сучасні технології, матеріали і конструкції в будівництві. – 2022. – № 2. – С. 99-107. | uk |
dc.identifier.issn | 2311-1429 | |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/36703 | |
dc.description.abstract | У роботі приведено дослідження руйнівного впливу сучасних перевантажених транспортних засобів на конструкції нежорсткого дорожнього одягу.
За результатами виконаного аналізу встановлені залежності впливу перевантажених транспортних засобів (за даними заводу виробника) на зміну параметрів нежорсткого дорожнього одягу (товщини шару асфальтобетонних шарів, загального модуля пружності, терміну служби). | uk |
dc.description.abstract | The work presents a study of the destructive impact of modern overloaded vehicles on the construction of non-rigid road clothing. According to the results of the analysis, the dependence of the influence of overloaded vehicles (according to the manufacturer's plant) on the change in the parameters of non-rigid road clothing (thickness of the layer of asphalt concrete layers, general modulus of elasticity, service life) was established. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Сучасні технології, матеріали і конструкції в будівництві. № 2 : 99-107. | uk |
dc.relation.uri | https://stmkvb.vntu.edu.ua/index.php/stmkvb/article/view/779 | |
dc.subject | автомобільні дороги державного значення транспортні засоби | uk |
dc.subject | перевантаження | uk |
dc.subject | інтенсивність | uk |
dc.subject | конструкція дорожнього одягу | uk |
dc.subject | Motor roads of state importance vehicles | en |
dc.subject | overloading | en |
dc.subject | intensity | en |
dc.subject | design of road clothing | en |
dc.title | Дослідження руйнівного впливу перевантажених транспортних засобів на термін служби нежорстких конструкцій дорожнього одягу | uk |
dc.title.alternative | Determination of traffic intensity and composition of traffic on public highways | en |
dc.type | Article | |
dc.identifier.udc | 625.7/.8 | |
dc.relation.references | Закон України «Про автомобільні дороги» від 08.09.2005 р. №2862-IV. | uk |
dc.relation.references | Постанова Кабінету Міністрів України № 455 від 6.04.1998 р. // Комп'ютерна система законодавства України „Право". | uk |
dc.relation.references | Закон України «Про внесення змін до деяких законів України щодо реформування системи управління автомобільнимидорогами загального користування» від 17.11.2016 р. № 1764-VIII. | uk |
dc.relation.references | https://protocol.ua/ua/pro_avtomobilni_dorogi_stattya_8/. | |
dc.relation.references | Закон України «Про внесення змін до деяких законів України щодо реформування системи управління автомобільнимидорогами загального користування» від 20.12.2011 р. № 4203-VI. | uk |
dc.relation.references | Heavy trucks, climate and pavement damage / Report prepared by an OECD scientific experts group, Paris, 1988. - 175 р. | en |
dc.relation.references | Arand W. Die Dauerhafligkeit von Asphaltstraßen unter Berücksichtigung des Klimas // Straße + Autobahn. - 1991. - № 2. - р. 80-88. | en |
dc.relation.references | Руденский А.В. Прочностные и деформативные характеристики асфальтобетонов / Сб. науч. тр. - ГП РОСДОРНИИ, 1996,Вып. 8, С. 56-62. | ru |
dc.relation.references | Hudson W.R., Flanagen P.R. An examination of environmental versus load effects on pavements. // Transp. Res. Rec. - 1987. - № 1121, 34-39. | en |
dc.relation.references | Радовский Б.С., Супрун А.С., Казаков И.И. Проектирование дорожных одежд для движения большегрузных автомобилей.- К.: Будівельник, 1989. - 168 с. | ru |
dc.relation.references | Радовский Б.С., Супрун А.С. Конструирование дорожных одежд для многоосных транспортных средств большойгрузоподъемности. - Обзорная информация ЦБНТИ Минавтодора РСФСР, 1985, № 3, 60 с. | ru |
dc.relation.references | Радовский Б.С. Влияние нагрузок от автотранспортных средств на долговечность дорожных одежд. / Автомобильныедороги, 1984, № 10, с.6-8. | ru |
dc.relation.references | Òielking J., Roberts F. Tire contact pressure and its effect on pavement strain. / Journ. Transp. Eng., 1987, ¹ 1, p.56-71. | en |
dc.relation.references | Sullivan M., Trends in truck transportation - issues pertaining to track-pavement interaction. / SAE Techn. Pap. Ser. - 1988, №881848, p. 79-86. | en |
dc.relation.references | The AASHO Road Test. Report 5. Pavements research. Spec. Report 61 E, Publ. 954. - Washington, 1962. - 351 p. | en |
dc.identifier.doi | 10.31649/2311-1429-2022-2-99-107 | |