Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorЛужанська, Н. О.uk
dc.contributor.authorЛебідь, І. Г.uk
dc.contributor.authorКравченя, І. М.uk
dc.contributor.authorПіцик, М. Г.uk
dc.contributor.authorМазуренко, O. О.uk
dc.contributor.authorLuzhanska, N. O.en
dc.contributor.authorLebid, I. H.en
dc.contributor.authorKravchenya, I. M.en
dc.contributor.authorPitsyk, M. G.en
dc.contributor.authorMazurenko, O. O.en
dc.date.accessioned2023-05-04T13:05:02Z
dc.date.available2023-05-04T13:05:02Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationОцінка надійності логістичного ланцюга методом статистичних випробувань [Текст] / Н. О. Лужанська, І. Г. Лебідь, І. М. Кравченя [та ін.] // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2021. – № 6. – С. 142–150.uk
dc.identifier.citationЛужанська Н. О., Лебідь І. Г., Кравченя І. М., Піцик М. Г., Мазуренко O. О. Оцінка надійності логістичного ланцюга методом статистичних випробувань. Вісник Вінницького політехнічного інституту. 2021. № 6. С. 142–150.uk
dc.identifier.issn1997-9266
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/37028
dc.description.abstractПереважна більшість суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності для доставки товарів, керується такими основними критеріями оцінки ефективності митно-логістичного обслуговування, як: тривалість, вартість, якість та надійність. Недостатньо вивченим є питання визначення надійності доставки, оскільки цей процес враховує низку технічних, технологічних та організаційних аспектів, які доволі складно прогнозовані і мають випадковий та індивідуальний характер. Для забезпечення надійності доставки при організації міжнародного перевезення, запропоновано формування структури логістичного ланцюга з залученням до процесу суб’єктів ринку транспортних послуг, здатних забезпечити всі необхідні види робіт та послуг. При цьому, як показує аналіз досвіду роботи провідних логістичних підприємств, зменшення кількості ланок логістичного ланцюга забезпечує значну оптимізацію управління матеріальними, інформаційними та фінансовими потоками під час доставки товарів. Тому вважається доцільним залучення до митно-логістичного обслуговування суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності, підприємств, здатних забезпечити комплексне обслуговування. Значні затримки, які впливають на тривалість та надійність доставки, товарів здебільшого пов’язані з виконанням митних формальностей, тому запропоновано розглянути процес митно-логістичного обслуговування із залученням послуг вантажного митного комплексу. Цей об’єкт інфраструктури передбачає обслуговування суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності під час експорту, імпорту, комплексному митно-логістичному обслуговуванні та розміщенні вантажів на митному складі та складі тимчасового зберігання. Методом статистичних випробувань, досліджено надійність виконання всіх вищеперелічених видів послуг на вантажному митному комплексі, шляхом побудови імовірнісного аналога системи та отримано різні варіанти реалізацій випадкового процесу, які обробляються з використанням методів математичної статистики. При цьому вплив випадкових чинників в процесі моделювання враховано введенням елементів випадковості шляхом проведення розіграшів. Як елемент випадковості використано генератор псевдовипадкових чисел, який використовується для моделювання випадкових процесів. Визначено та проведено порівняння надійності логістичних ланцюгів різних типів під час здійснення доставки вантажів за трьома міжнародними маршрутами.uk
dc.description.abstractThe overwhelming majority of entities engaged in foreign economic activity in goods delivery are guided by such basic criteria for assessing customs and logistics service effectiveness as time, cost, quality and reliability. The issue of determin-ing delivery reliability remains insufficiently studied since this process takes into account some technical, technological and organizational aspects that are difficult to predict since they are random and individual in nature. To ensure delivery reliability when organizing international transportation, we propose to form the structure of the supply chain with the involvement of transport market entities capable of providing all the necessary types of work and services. At the same time, as the analysis of the experience of leading logistics enterprises shows, a decrease in the number of links in the supply chain results in the optimized management of material, information and financial flows in goods delivery. There-fore, we believe it to be expedient to use enterprises capable of providing integrated customs and logistics services to enti-ties engaged in foreign economic activity. Significant delays that affect the time and reliability of goods delivery are mainly associated with the completion of cus-toms formalities, therefore, we suggest considering the process of customs and logistics service provision using a freight customs complex. This infrastructure facility provides for servicing entities engaged in foreign economic activity in export, import, integrated customs and logistics services as well as customs and temporary customs warehousing. Based on the Monte-Carlo method, we assess the reliability of the provision of all the above types of services at a freight customs complex building a probabilis-tic analogue of the system and obtaining various variants of the random-process realization processed using the methods of mathematical statistics. At the same time, the influence of random factors in the modelling process is taken into account by means of introducing the elements of randomness by performing playouts. As an element of randomness, we use a pseudo-random number generator employed to simulate random processes. We define and compare the reliability of various logistic chain types used for goods delivery along three international routes.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofВісник Вінницького політехнічного інституту. № 6 : 142–150.uk
dc.relation.urihttps://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/2717
dc.subjectнадійністьuk
dc.subjectлогістичний ланцюгuk
dc.subjectдоставка товарівuk
dc.subjectмитне оформленняuk
dc.subjectмитно-логістична послугаuk
dc.subjectвантажний митний комплексuk
dc.subjectreliabilityen
dc.subjectlogistics chainen
dc.subjectgoods deliveryen
dc.subjectcustoms clearanceen
dc.subjectcustoms and logistics serviceen
dc.subjectfreight customs complexen
dc.titleОцінка надійності логістичного ланцюга методом статистичних випробуваньuk
dc.title.alternativeAssessment of Supply Chain Reliability Based on the Monte-Carlo Methoden
dc.typeArticle
dc.identifier.udc656.135.073
dc.relation.referencesП. А. Бочкарев, «Управление надежностью цепей поставок в логистике снабжния.» автореф. дис. канд. техн. на-ук, 08.00.05, Санкт-Петербург, 2015, 18 с.ru
dc.relation.referencesМ. В. Грязнов, «Подходы к надежности транспортных систем,» Мир транспорта, № 2, с. 14-19, 2010.ru
dc.relation.referencesВ. М. Курганов, и М. В. Грязнов, Управление надежностью транспортных систем и процессов автомобильных перевозок, моногр. Магнитогорск, РФ: МДП, 2013, 318 с.ru
dc.relation.referencesВ. И. Сергеев, «Управление качеством логистического сервиса,» Логистика сегодня, № 1, с. 10-16, 2010.ru
dc.relation.referencesЛ. Б. Миротин, и Е. А. Лебедев, «Транспортно-логистическая услуга и толкование основных процессов транс-портного производства,» Интегрированная логистика, № 1, с. 28-34, 2014.ru
dc.relation.referencesВ. С. Лукинский, Н. Г. Плетнева, и Т. Г. Шульженко, Теоретические и методологические проблемы управления логистическими процессами в цепях поставок. Санкт-Петербург: СПбГИЭУ, 2011, 242 с.ru
dc.relation.referencesВ. А. Войтов, Н. Г. Бережна, і О. В. Кутья, «Критерії оцінювання надійності логістичної системи транспортного обслуговування,» Автомобильный транспорт, № 41, с. 96-104, 2017.uk
dc.relation.referencesN. Luzhanska, I. Lebid, O. Kotsiuk, I. Kravchenya, and Y. Demchenko, “The influence of customs and logistics ser-vice efficiency on cargo delivery time,” Proceedings of the National Aviation University, ol. 80, Iss. 3, pp. 78-91. 2019. https://doi.org/10.18372/2306-1472.80.14277 .en
dc.relation.referencesВ. С. Лукинский, Ю. Н. Панова, и А. В. Стримовская, «Интегрированное управление цепями поставок: теории, модели и методы,» Логистика и управление цепями поставок, № 3 (80), с. 40-56, 2017.ru
dc.relation.referencesD. Kisperska-Moroń, Pomiar funkcjonowania łańcuchόw dostaw. Praca zbiorowa pod redakcją, Katowicach: Wydawnictwo Akademii ekonomicznej im. KAROLA ADAMIECKIEGO, 2006, 260 s.en
dc.relation.referencesJ. Witkowski, Zarządzanie łańcuchem dostaw: koncepcje, procedury, doświadczenia, Warszawa: PWE, 2003, 213 s.en
dc.relation.referencesR. Z. Farahani, S. Rezapour, and L. Kardar, Logistics оperations and мanagement: сoncepts and models, Waltham, MA: Elsevier, 2011, 469 p. [Electronic resource]. Available: https://www.academia.edu/11637506/Logistics_and_Operation_Management_PDF .en
dc.relation.referencesЛ. Б. Миротин, Е. А. Лебедев, А. А. Рыжков, и Е. В. Булатников, «Оптимизация транспортных затрат в логисти-ке бизнеса,» Мир транспорта, т. 11, № 3 (47), с. 84-89, 2013.ru
dc.relation.referencesGPSS World Reference Manual [Text], Minuteman Software. Holly Springs NC, 2001, p. 305.en
dc.relation.referencesН. О. Лужанська, «Підвищення ефективності діяльності вантажних митних комплексів.» дис. канд. техн. наук, 05.22.01, Київ, 2021, 165 с.uk
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.31649/1997-9266-2021-159-6-142-150


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію