Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorКозюк, В. В.uk
dc.contributor.authorКішко, Н. І.uk
dc.contributor.authorKoziuk, V.en
dc.contributor.authorKishko, N.en
dc.date.accessioned2023-06-12T12:23:54Z
dc.date.available2023-06-12T12:23:54Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationКозюк В. В. Трансформація автомобілебудівного сектору Китаю [Текст] / В. В. Козюк, Н. І. Кішко // Innovation and Sustainability. – 2022. – № 2. – С. 29–38.uk
dc.identifier.issn2786-5940
dc.identifier.issn2786-5959
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/37371
dc.description.abstractАвтомобільна промисловість Китаю у 2022 році відновлюється швидкими темпами та безпосередньо впливає на економіку багатьох країн, а ринок електромобілів конкурує з найбільшими автомобільними компаніями світу, і є найбільш перспективним для інвестицій. Автомобілі революціонізували концепцію мобільності, завдяки чому товари та люди тепер легше, ніж будь-коли, пересуваються по географічних регіонах. Протягом десятиліть розвинені країни були свідками того, як збільшення власності на транспортні засоби та поліпшення транспортної інфраструктури призвели до протидії урбанізації - міграції людей, підприємств та промисловості з міст у недавно низько розвинені передмістя. Ця тенденція поширюється на економіки, що розвиваються. У всьому світі на кожну п’яту людину припадає один автомобіль; у США – одне авто на 1,25 громадянина. Проте в Китаї, незважаючи на 300 мільйонну кількість авто на 1000 людей, припадає лише 173 авто. Але, У 2009 році китайський автомобільний ринок став найбільшим у світі, перевершивши ринок США як з продажу, так і з виробництва автомобілів. Автомобільна промисловість створювала 5% річного ВВП країни щороку, починаючи з 2002 р., і становила 7,4% ВВП у 2010 р. Автомобілі можуть підвищити якість життя завдяки збільшенню мобільності, комфорту та безпеки. Для китайського суспільства автомобільна промисловість завжди була привабливою темою. З одного боку, ця галузь давно залишалася осторонь системи державного планування. Через акцент на промислових капітальних товарах, а не на споживчих, сектор пасажирських транспортних засобів (включаючи виробництво автомобілів) не входив до ключової галузі протягом десятиліть, що є типовою Гершенкронівською стратегією індустріалізації. Лише після запровадження Китаєм «політики автомобільної промисловості 1994 року» виробництво автомобілів було визнано національною галуззю, на рівні з усім сектором автомобілебудування. Це, водночас, призвело не тільки до збільшення кількості автомобільних заводів, а й до погіршення екології в країні, що, поза сумнівом, додатково негативно вплинуло на життя людей, змусивши їх залишити міста свого звичного проживання на користь екологічно чистіших районів.uk
dc.description.abstractChina's automotive industry is recovering rapidly in 2022 and is directly affecting the economies of many countries, and the electric car market is competing with the world's largest car companies and is the most promising for investment. Cars have revolutionized the concept of mobility, making it easier for goods and people to move around geographical regions than ever before. Over the decades, developed countries have witnessed how increased vehicle ownership and improved transport infrastructure have led to countering urbanization - the migration of people, businesses and industry from cities to the recently underdeveloped suburbs. This trend is spreading to emerging economies. There is one car for every five people worldwide; in the US there is one car for 1.25 citizens. However, in China, despite the 300 million cars per 1,000 people, there are only 173 cars. But, in 2009, the Chinese car market became the largest in the world, surpassing the US market in both sales and production. The automotive industry has provided 5% of the country's annual GDP annually since 2002, and accounted for 7.4% of GDP in 2010. Cars can improve the quality of life by increasing mobility, comfort and safety. For the Chinese society, the automotive industry has always been an attractive topic. On the one hand, this industry has long remained outside the system of state planning. Due to the emphasis on industrial capital goods rather than consumer goods, the passenger vehicle sector (including car manufacturing) has not been a key industry for decades, which is a typical Gerschenkron strategy of industrialization. It was only after China's "automotive policy of 1994" that car production was recognized as a national industry, along with the entire automotive sector. This, in turn, has led not only to an increase in the number of car factories, but also to a deterioration of the air in the country. This, of course, had an additional negative impact on people's lives, forcing them to leave the city to live in cleaner areas.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofInnovation and Sustainability. № 2 : 29–38.en
dc.subjectкитайська автомобільна промисловістьuk
dc.subjectенвайроменталізмuk
dc.subjectмакроекономічний впливuk
dc.subjectгершенкронівська стратегіяuk
dc.subjectавтомобільна політикаuk
dc.subjectChinese automobile industryen
dc.subjectenvironmentalismen
dc.subjectmacroeconomic impacten
dc.subjectgerschenkron strategyen
dc.subjectcar policyen
dc.titleТрансформація автомобілебудівного сектору Китаюuk
dc.title.alternativeTransformation of China's automotive building sectoren
dc.typeArticle
dc.identifier.udc338.2
dc.relation.referencesКитайська цивілізація традиції та сучасність, 2020. URL: https://cutt.ly/eOhG47Vuk
dc.relation.referencesStatistica.com. URL: https://cutt.ly/bLkqXzN.en
dc.relation.referencesДослідження ринку автомобілебудівної промисловості Китаю. URL: https://galicianvisnyk.tntu.edu.ua/pdf/54/10.pdfuk
dc.relation.referencesGlobal EV Outlook 2020. URL: https://www.iea.org/reports/global-ev-outlook-2020en
dc.relation.referencesThe Gerschenkronian strategy. URL: http://www.ehes.org/EHES_82.pdfen
dc.relation.referencesКларк, Кім Б. URL: https://cutt.ly/fLkqnbGuk
dc.relation.referencesCATL & BYD rise to join world’s Top 3 battery makers. URL: https://www.electrive.com/2018/06/06/catl-byd-rise-in-rank-to-join-worlds-top-3-battery-makers/en
dc.relation.referencesBYD company. URL:https://en.byd.com/news/90121-units-byd-new-energy-passenger-vehicles-soaring-252-7-yoy-in-november/en
dc.relation.referencesChina's auto market. URL: https://www.basf.com/cn/zh/media/BASF-Information/Resources-environment-climate/Challenges-and-opportunities-for-China-automotive-market.htmlen
dc.relation.referencesThe Emergence of the Chinese Automobile Sector. URL: https://www.rba.gov.au/publications/bulletin/2011/mar/pdf/bu-0311-4.pdfen
dc.relation.referencesKantar. URL: https://www.kantar.com/locations/china#_=en
dc.relation.referencesNIO. URL: https://www.nio.com/en
dc.relation.referencesMarket Analysis Report. URL: http://www.export.gov.il/uploadfiles/03_2012/chinasautomotiveindustry.pdf.en
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.31649/ins.2022.2.29.38
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-5715-2983
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-7104-1147


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію