Економічні інтереси держави та інших суб’єктів і стейкхолдерів у розвитку спортивно-оздоровчої діяльності
Анотації
Останнім часом загостюється проблема із забезпеченням належного стану здоров’я людини. Більшість науковців здійснюють обґрунтування та експериментування спортивно-реабілітаційних програм для підвищення рівня здоров’я населення. Тим самими спровоковує зростаючий попит на спортивно-оздоровчі послуги серед населення. Більшість суб’єктів господарювання в процесі надмірного попиту на спортивно-оздоровчі послуги знайшли для себе економічний інтерес їх надані. Саме туму, в сучасних умовах господарювання дослідження сутності поняття «економічні інтереси», визначення важливості їх для держави та інших суб’єктів і стейкхолдерів у розвитку спортивно-оздоровчої діяльності в Україні є досить актуальними. Досліджено сутність поняття «економічні інтереси», визначено важливість їх для держави та інших суб’єктів і стейкхолдерів у розвитку спортивно-оздоровчої діяльності в Україні. Визначено, що під поняттям «економічний інтерес» розглядають дію, мотив, задоволення потреб та усвідомлення необхідності. Висловлено авторську позицію, що економічний інтерес це мотив і стимул дій щодо отримання економічної вигоди від надання спортивно-оздоровчих послуг та соціального ефекту. Наголошено, що економічні вигоди отримують суб’єкти господарювання, які надають спортивно-оздоровчі послуги, а також держава у вигляді податків та зборів. Здійснено систематизацію стейкхолдерів за рівнем важливості і впливу для розвитку спортивно-оздоровчої діяльності в Україні. Визначено, що стейкхолдери за рівнем важливості і впливу для розвитку спортивно-оздоровчої діяльності в Україні повинні систематизуватися на основні та другорядні. До основних належать стейкхолдери з високим рівнем важливості і впливу (фізичні та юридичні особи; держава; органи публічного адміністрування). До другорядних стейкхолдери з високим рівнем впливу та низьким рівнем важливості (місцеві органи публічної влади, громадські організації), стейкхолдери з низьким рівнем впливу, але високим рівнем важливості (власники підприємств, установ, організацій з надання спортивно-оздоровчих послуг; наукові та освітянські установи; інвестиційні компанії), стейкхолдери з низьким рівнем впливу та низьким рівнем важливості (інформаційні центри (платформи), фінансові організації). Recently, the problem of ensuring the proper state of human health has been increasing. Most scientists perform substantiation and experimentation with sports rehabilitation programs to improve the population's health. This provokes a growing demand for sports and health services among the people. The majority of economic entities in the process of excessive demand for sports and health services found a financial interest in their provision. That is why, in current business conditions, the study of the essence of the concept of "economic interests", and the determination of their importance for the state and other subjects and stakeholders in the development of sports and health activities in Ukraine are pretty relevant. The essence of the concept of "economic interests" was studied, and their importance for the state and other subjects and stakeholders in the development of sports and health activities in Ukraine was determined. It was determined that "economic interest" includes action, motive, the satisfaction of needs, and awareness of necessity. The author's position is expressed that economic interest is a motive and incentive for steps to obtain financial benefits from the provision of sports and health services and social effects. It was emphasized that economic benefits are received by business entities that provide sports and health services and the state in the form of taxes and fees. Stakeholders were systematized according to the level of importance and influence for the development of sports and health activities in Ukraine. It was determined that stakeholders should be systematized according to the level of significance and power for developing sports and health activities in Ukraine into primary and secondary. The main ones include stakeholders with high importance and influence (individuals and legal entities; the state; public administration bodies). Secondary stakeholders with a high level of influence and a low level of importance (local public authorities, public organizations), stakeholders with a low level of power, but a high level of significance (owners of enterprises, institutions, organizations providing sports and health services; scientific and educational institutions; investment companies), stakeholders with a low level of influence and a low level of importance (information centers (platforms), financial organizations).
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/37419