Innovation and Sustainability. 2023. № 1: Недавні надходження
Відображеня елементи 21-27 із 27
-
Диференціація нерівності розподілу доходів населення України у воєнний і повоєнний період
(ВНТУ, 2023)В статті висвітлені основні проблеми нерівності розподілу доходів населення, що є притаманною особливістю для ринкової економіки, яка в свою чергу посилює динамічність на ринку праці та є стимулом економічного зростання в ... -
Ключові напрямки дослідження та дилеми в сфері публічних закупівель: теоретичний фрейм
(ВНТУ, 2023)В роботі узагальнено наукові підходи до феномену публічних закупівель з позицій різних шкіл та течій, проаналізовано ключові дилеми, що виникають в процесі функціонування системи публічних закупівель різних країн світу. ... -
Фокус пріоритетів індустрії Х.0 та її анатомія в умовах цифровізації економічних відносин
(ВНТУ, 2023)Становлення Індустрії Х.0 шляхом відцифрування економічних відносин на різних рівнях економічної агрегації передбачає комплексну і системну модернізацію бізнес-процесів, тим самим прискорюючи інноватизацію національної ... -
Management of customer with dysfunction of social in health organizations
(ВНТУ, 2023)Any of health organization must be create a good relation not only inside of organization but mostly with all of them from outside of organization. One of them is a patient, by author is named “customer” because for every ... -
Розвиток рекреаційного природокористування України за євроінтеграційних умов: функціонально-управлінський аспект
(ВНТУ, 2023)В статті досліджено особливості розвитку рекреаційного природокористування України за євроінтеграційних умов. Проведено огляд, аналізування літературних джерел за проблемою визначення сутності поняття «рекреація», який ... -
Теоретичні аспекти управління фінансовою безпекою вітчизняних підприємств
(ВНТУ, 2023)Метою статті є систематизація теоретико-методичних підходів до управління фінансовою безпекою в умовах військового стану.Систематизовано підходи до визначення сутності фінансової безпеки. Узагальнено підходи до ... -
Формування маркетингової цінової політики підприємства з врахуванням психологічних ефектів сприйняття ціни
(ВНТУ, 2023)This study aims to explore the main objectives of marketing price policy and the various pricing strategies available to achieve these objectives. The research distinguishes between two types of prices in marketing ...