Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorКотельникова, Ю. М.uk
dc.contributor.authorKotelnikova, Iu.en
dc.date.accessioned2023-06-29T09:17:06Z
dc.date.available2023-06-29T09:17:06Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationКотельникова Ю. М. Підвищення конкурентоспроможності підприємств в умовах цифровізації [Текст] / Ю. М. Котельникова // Innovation and Sustainability. – 2022. – № 4. – С. 101–108.uk
dc.identifier.issn2786-5940
dc.identifier.issn2786-5959
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/37612
dc.description.abstractПроблема конкурентоспроможності фірм, галузей, країн є однією з найбільш актуальних та динамічних у світовій економіці. Пояснюється це тим, що на її аналіз впливають багато факторів, але насамперед всього зміна темпів економічного зростання країн, рівень безробіття, місце країни чи фірми (підприємства, організації) у світової економіки тощо. Значимість цієї проблеми особливо зростає в умовах зростання глобальної економічної конкуренції за право кожної країни зайняти гідне місце у системі світового господарства. Перехід сучасної економіки на якісно новий рівень передбачає створення інноваційних галузей, технологічно розвиненого бізнесу, зміна інституційних умов функціонування економічних суб'єктів, покращення середовища проживання, зростання продуктивності праці, і, нарешті, трансформацію ланцюжків створення підприємствами. Практика останніх десятиліть показує, що концепції конкурентоспроможності можуть істотно відрізнятися в залежності від технологічного укладу, основу якого лежить рівень розвитку продуктивних сил. В процесі цифрової трансформації підприємства перетворюються на організації з цифровим мисленням. Продукт, що просувається на ринок, стає цифровим. Якість продуктів і послуг, що надаються, досягається за рахунок персоналізації, індивідуалізації, удосконаленої функціональності, системної інтеграції транспортної та логістичної активності, актуальних моделей отримання доходу, сучасного дизайну, розробки додатків. Конкурентоспроможність підприємства можна визначити як здатність підприємства краще забезпечувати пропозицію товарів або послуг, порівняно з конкурентами, за рахунок надання товарам або послуг диференційованих властивостей за дотримання стандартів якості. Цифровізація дозволяє знаходити партнерів у будь-якій точці планети, ефективно вибудовувати товарно-грошові ланцюжки, вести прибуткову зовнішньоекономічну діяльність. Посилення конкурентоспроможності підприємства залежатиме від того, наскільки швидко і ефективно будуть впроваджені цифрові рішення у бізнес, оскільки цифрові технології стали рушійною силою соціально-економічного розвитку багатьох країн світу, визначаючи основу сталого розвитку в майбутньому.uk
dc.description.abstractThe problem of competitiveness of firms, industries, and countries is one of the most urgent and dynamic in the world economy. This is explained by the fact that its analysis is influenced by many factors, but first of all the change in the rates of economic growth of countries, the level of unemployment, the place of a country or firm (enterprise, organization) in the world economy, etc. The significance of this problem is especially growing in the conditions of growing global economic competition for the right of each country to occupy a worthy place in the system of the world economy. The transition of the modern economy to a qualitatively new level involves the creation of innovative industries, technologically developed business, a change in the institutional conditions of the functioning of economic entities, improvement of the living environment, an increase in labor productivity, and, finally, the transformation of the chains of creation by enterprises. The practice of recent decades shows that concepts of competitiveness can differ significantly depending on the technological structure, which is based on the level of development of productive forces. In the process of digital transformation, enterprises are transformed into organizations with digital thinking. The product moving to the market becomes digital. The quality of the products and services provided is achieved through personalization, individualization, improved functionality, system integration of transport and logistics activity, current revenue models, modern design, application development. The competitiveness of the enterprise can be defined as the ability of the enterprise to better provide the supply of goods or services, compared to competitors, by providing goods or services with differentiated properties while complying with quality standards. Digitization makes it possible to find partners anywhere on the planet, to effectively build commodity and money chains, and to conduct profitable foreign economic activities. Strengthening the competitiveness of the enterprise will depend on how quickly and effectively digital solutions will be implemented in business, since digital technologies have become the driving force of the socio-economic development of many countries of the world, determining the basis of sustainable development in the future.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofInnovation and Sustainability. – 2022. – № 4. – С. 101–108.uk
dc.subjectцифрові технологіїuk
dc.subjectпідприємствоuk
dc.subjectцифрова економікаuk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectуправління підприємствамиuk
dc.subjectінноваціїuk
dc.subjectdigital technologiesen
dc.subjectenterpriseen
dc.subjectdigital economyen
dc.subjectcompetitivenessen
dc.subjectenterprise managementen
dc.subjectinnovationsen
dc.titleПідвищення конкурентоспроможності підприємств в умовах цифровізаціїuk
dc.title.alternativeIncreasing the competitiveness of enterprises under the conditions of digitalizationen
dc.typeArticle
dc.identifier.udc338.004
dc.relation.referencesАлтухов П.Л. Процесний підхід забезпечення конкурентоспроможності підприємства. Вісник економічної науки України. 2005. № 2. С. 3–5.uk
dc.relation.referencesШкурупій О.В. Зовнішньоекономічна діяльність підприємства : [навч. посіб.]. К. : Центр учбової літератури, 2012. 248 с.uk
dc.relation.referencesГалелюк М.М. Підходи до підвищення конкурентоспроможності компаній. Вісник економічної науки України. 2008. № 1. С. 10–14.uk
dc.relation.referencesПащенко О.П. Стратегічне управління розвитком підприємства. Вісник Хмельницького національного університету. 2011. № 2. Т. 2. С. 99–103uk
dc.relation.referencesХарченко Т.Б. Забезпечення конкурентоспроможності підприємств як засіб ринкового реформування економіки. Актуальні питання економіки. 2013. № 2. ‒ С. 70‒75uk
dc.relation.referencesЛігоненко Л. Зміст та механізм формування стратегії діджиталізації в бізнес-організаціях. URL: https:// www.internauka.com/uploads/public/15464416163127.pdfuk
dc.relation.referencesКак Сатья Наделла создал новую Microsoft. URL: https://ain.ua/2017/10/14/kak-satya-nadella-sozdal-novuyu-microsoft/en
dc.relation.referencesУстенко М., Руських А. Діджиталізація: основа конкурентоспроможності підприємства в реаліях цифрової економіки. Вісник економіки транспорту і промисловості. 2019. Випуск № 68. С.181-192.uk
dc.relation.referencesScott J. Measuring dimensions of perceived e-business risks. Information Systems and e-Business Management. 2004. Vol. 2. Iss. 1. P. 31–55en
dc.relation.referencesНехай В. А. Інформаційна безпека як складова економічної безпеки підприємств. Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Сер. Економіка і менеджмент. 2017. Вип. 24(2). С. 137–140.uk
dc.relation.referencesПредмет цифровой экономики и роль цифровых инструментов. URL: http://spkurdyumov.uа/digital_economy/predmet-cifrovoj-ekonomiki-i-rol-cifrovyx-instrumentov/ru
dc.relation.referencesКраус Н.М., Голобородько О.П., Краус К.М. Цифрова економіка: тренди та перспективи авангардного характеру розвитку. Ефективна економіка. 2018. №1. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=6047.uk
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.31649/ins.2022.4.101.108
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0001-6271-6213


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію