Management of customer with dysfunction of social in health organizations
Author
Kesy, M.
Steleżuk, M. Ł.
Кесі, М.
Стележук, М. Л.
Date
2023Metadata
Show full item recordCollections
Abstract
Any of health organization must be create a good relation not only inside of organization but mostly with all of them from outside of organization. One of them is a patient, by author is named “customer” because for every person for health organization is going money that affects the proper functioning of the hospital. Decision makers within the system are constantly required to make choices, as well as seek alternative ways to measure the unit costs of illness. One of the factors that makes it difficult to optimize the scope of health services is the phenomenon of social exclusion, which is increasingly affecting society. The author intends to demonstrate the links between social exclusion and the higher costs of treating customers belonging to this social sector, unlike other customers who are neither unemployed nor live in poverty. Будь-який заклад охорони здоров’я повинен створити добрі стосунки не лише всередині організації, а й здебільшого з зовнішнім середовищем. Одним із представників зовнішнього середовища є пацієнт, якого автор назвав «замовником», тому що за кожну людину для організації охорони здоров’я йдуть гроші, які впливають на нормальне функціонування лікарні. Особам, які приймають рішення в системі, постійно доводиться робити вибір, а також шукати альтернативні способи вимірювання одиничних витрат на хворобу. Одним із факторів, який ускладнює оптимізацію обсягу медичних послуг, є явище соціальної ізоляції, яке все більше впливає на суспільство. Автор має намір продемонструвати зв’язок між соціальною ізоляцією та вищими витратами на лікування клієнтів, що належать до цього соціального сектора, на відміну від інших клієнтів, які не є ані безробітними, ані живуть у бідності. Управління клієнтом із соціальними дисфункціями вимагає від медичного персоналу використання інших засобів комунікації та побудови стосунків на фактах. Модель спілкування між медичним персоналом і клієнтом має ґрунтуватися на поміркованій патерналістській моделі, яка базується на фактах і документах. Результатом стане скорочення часу обслуговування, що вплине на час консультації, економію коштів та підвищення ефективності роботи медперсоналу.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/37637