Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorГамеляк, І. П.uk
dc.contributor.authorВолощук, Д. В.uk
dc.date.accessioned2016-01-19T13:28:16Z
dc.date.available2016-01-19T13:28:16Z
dc.date.issued2014-12-25
dc.identifier.citationГамеляк І. П. Надійність конструкції дорожнього одягу за критерієм зсуву у ґрунті земляного полотна [Текст] / І. П. Гамеляк, Д. В. Волощук // Сучасні технології, матеріали і конструкції в будівництві. - 2014. - № 2. - С. 40-46.uk
dc.identifier.issn2311-1437
dc.identifier.issn2311-1429
dc.identifier.urihttp://stmkvb.vntu.edu.ua/index.php/stmkvb/article/view/356
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/3909
dc.description.abstractТеоретично встановлено можливість застосування основних положень класичної теорії надійності при проектуванні конструкцій нежорстких дорожніх одягів за критерієм зсуву у ґрунті. Встановлено основні закономірності для розрахунку неоднорідності конструкцій дорожніх одягів за даним критерієм граничного стану. У статистичній постановці отримано залежності для розрахунку розкиду зсуваючих напружень. За допомогою отриманих залежностей побудовано номограми для розрахунку коефіцієнта варіації активних та допустимих зсуваючих напружень. Отримані формули є теоретичною основою для розрахунку однорідності та надійності двошарових та багатошарових систем за критерієм міцності зсуву у ґрунті чи незв'язних шарах КДО.uk
dc.description.abstractТеоретически установлена возможность применения основных положений классической теории надежности при проектировании конструкций нежестких дорожных одежд по критерию сдвига в почве. Установлены основные закономерности для расчета неоднородности конструкций дорожных одежд по данному критерию предельного состояния. В статистической постановке получены зависимости для расчета разброса сдвигающих напряжений. С помощью полученных зависимостей построены номограммы для расчета коэффициента вариации активных и допустимых сдвигающих напряжений. Полученные формулы является теоретической основой для расчета однородности и надежности двухслойных и многослойных систем по критерию прочности сдвига в почве или несвязных слоях КДО.ru
dc.description.abstractTheoretically established the applicability of the main provisions of classical reliability theory in the design of structures for non rigid pavements criterion shift in the soil. The basic laws for calculating the structural heterogeneity of pavements on this criterion limiting condition. In statistical formulation obtained depending spread shifting to calculate stresses. With dependencies built nomogram to calculate the coefficient of variation of active and allowable stresses shifting. The resulting formula is the theoretical basis for the calculation of uniformity and reliability of dual-layer and multi-layer systems for shear strength criterion in soil layers or disconnected pavements.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.subjectдорожний одягuk
dc.subjectграничний станuk
dc.subjectзсуваючі напруженняuk
dc.subjectміцністьuk
dc.subjectномограмиuk
dc.subjectдорожная одеждаuk
dc.subjectпредельное состояниеru
dc.subjectнапряжения сдвигаru
dc.subjectпрочностьru
dc.subjectномограммыru
dc.titleНадійність конструкції дорожнього одягу за критерієм зсуву у ґрунті земляного полотнаuk
dc.title.alternativeReliability of road construction considering shift factor in soil subgradeen
dc.title.alternativeНадежность конструкции дорожной одежды по критерию сдвига в грунте земляного полотнаru
dc.typeArticle
dc.identifier.udc625.70


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію