• English
    • українська
  • українська 
    • English
    • українська
  • Увійти
Дивитися документ 
  • Головна
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Науково-технічні конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ)
  • LIII НТКП ВНТУ (2024)
  • НТКП ВНТУ. Факультет інформаційних технологій та комп'ютерної інженерії (2024)
  • Дивитися документ
  • Головна
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Науково-технічні конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ)
  • LIII НТКП ВНТУ (2024)
  • НТКП ВНТУ. Факультет інформаційних технологій та комп'ютерної інженерії (2024)
  • Дивитися документ
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Використання штучного інтелекту для створення тестів з вищої математики

Автор
Бондаренко, З. В.
Бондаренко, Д. С.
Дата
2024
Metadata
Показати повну інформацію
Collections
  • Наукові роботи каф. ВМ [688]
  • НТКП ВНТУ. Факультет інформаційних технологій та комп'ютерної інженерії (2024) [182]
Анотації
The study examines the possibility of using artificial intelligence (AI) to create tests in higher mathematics. The study shows that a prototype system based on machine learning algorithms can analyse and synthesise complex mathematical problems, creating tests that meet curriculum standards. Five steps are proposed to develop such a system, including data collection, model building, test generation, validation, and evaluation of the system's effectiveness. In the case of using neural networks to analyse mathematical problems, five steps are also described, including data preparation, model architecture, training, evaluation and optimisation.
 
Дослідження розглядає можливість використання штучного інтелекту (ШІ) для створення тестів з вищої математики. Дослідження показало, що прототип системи, заснований на алгоритмах машинного навчання, може аналізувати й синтезувати складні математичні задачі, створюючи тести, що відповідають стандартам навчальних програм. Для розробки такої системи запропоновано п`ять кроків, включаючи збір даних, побудову моделі, генерацію тестів, перевірку правильності та оцінку ефективності системи. У використанні нейронних мереж для аналізу математичних завдань описано також п`ять кроків, включаючи підготовку даних, створення архітектури моделі, навчання, оцінку та оптимізацію.
 
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/41472
Відкрити
150467.pdf (634.1Kb)

Інституційний репозиторій

ГоловнаПошукДовідкаКонтактиПро нас

Ресурси

JetIQСайт бібліотекиСайт університетаЕлектронний каталог ВНТУ

Перегляд

Всі архівиСпільноти та колекціїЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOIЦя колекціяЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOI

Мій обліковий запис

ВхідРеєстрація

Статистика

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Головна | Відправити відгук | Довідка | Контакти | Про нас
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ