Факультет електроенергетики та електромеханіки: Недавні надходження
Відображеня елементи 941-960 із 1592
-
Практична філософія: екологічний вимір
(ВНТУ, 2013)В статті зроблена спроба аналізу питання дослідження сучасною практичною філософією проблем екології. Зокрема аналізуються погляди відомих представників західної практичної філософії Г. Йонаса, Д. Бьолера, К.-О. Апеля В. ... -
Етика відповідальності: дискурс еколого-комунікативних засад
(ВНТУ, 2011)В статті зроблена спроба дослідження дискурсу еколого-комунікативних засад етики відповідальності. Акцентується увага на аналізі проблеми відповідальності людства за вирішення екологічних проблем в сучасній комунікативній ... -
Становлення особистісного підходу в менеджменті
(ВНТУ, 2014)В статті зроблена спроба аналізу історії та перспектив розвитку особистісного підходу в менеджменті. Методологічним принципом дослідження історії становлення особистісного підходу є його порівняння з технократичним підходом. ... -
Методологічний концепт комунікативного підходу в освіті та педагогіці
(ВНТУ, 2012)Зроблена спроба означення комунікативного підходу як важливого методологічного принципу освіти та педагогіки. Увага акцентується на аналізі комунікації як онтологічної, телеологічної та аксіологічної основи розвитку ... -
Етичні та психологічні засади формування компетентності менеджера
(ВНТУ, 2012)В статті проаналізована роль етичних та психологічних засад формування компетентності менеджера. Увага акцентується на необхідності введення в план підготовки менеджерів етичних та психологічних дисциплін та формування, ... -
Трансцендентні та технологічні чинники духовності в працях українських педагогів початку ХХ століття (С. Русова, Я. Чепіга)
(Національний університет "Острозька академія", 2003)Визначається роль дискурсу трансцендентної та технологічної парадигм духовності у пошуку духовних орієнтирів українського народу. Розглядається історико-педагогічний аспект даного дискурсу через дослідження педагогічних ... -
Суспільні засади ґенези теорії та практики комунікації в освіті України (друга половина 40-х – 50-ті роки ХХ століття)
(Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, 2009)Виявлено та проаналізовано суспільні засади генези комунікації в теорії та практиці освіти України (друга половина 40-х – 50-ті роки ХХ століття). Розглянуто історичні, політичні, світоглядні, психологічні чинники хрущовських ... -
Поняття “духовність” у педагогічній думці України (друга половина ХІХ століття)
(Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал, 2006)У статті досліджується історико-педагогічний дискурс з проблем сутності і змісту поняття "духовність" у вітчизняній педагогіці другої половини ХІХ століття. Увага акцентується на розгляді генези поняття "духовність" у ... -
Філософсько-педагогічна концепція духовності Я. Мамонтова
(Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, 2005)Зроблено спробу дослідження проблеми духовності в творчій спадщині Я. Мамонтова. Увага акцентується на аналізі поглядів педагога на сутність і зміст духовності. Філософські та педагогічні ідеї Я. Мамонтова розглядаються ... -
Трансформація поглядів на сутність та зміст поняття духовності в педагогічній спадщині Я. Чепіги
(Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал, 2007)Зроблено спробу дослідження проблеми духовності в творчій спадщині Я.Чепігі. Увага акцентується на аналізі трансформації поглядів педагога на сутність і зміст духовності. -
Філософські та педагогічні аспекти духовності у творчій спадщині Софії Русової
(Управління освіти і науки Миколаївської облдержадміністрації ; Обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, 2001)Зроблено спробу дослідження проблеми духовності в творчій спадщині C. Русової. Увага акцентується на аналізі поглядів педагога на сутність і зміст духовності та розгляді трансцендентних та технологічних основ генези духовності. -
Методичні вказівки до виконання лабораторних робіт з дисципліни “Основи психології та педагогіки” для студентів усіх спеціальностей та всіх форм навчання
(ВНТУ, 2006)Методичні вказівки передбачається використовувати в першу чергу на заняттях з дисципліни “Основи психології та педагогіки”. Крім того, даний матеріал може бути застосований студентами для самопізнання та пізнання інших ... -
Психологія Частина І
(ВНТУ, 2013)Посібник розроблений відповідно до програми дисципліни “Психологія”. Посібник містить теоретичні матеріали із сучасної загальної психології, психології особистості та соціальної психології. Може бути використаний студентами, ... -
Психологія. Частина ІІ
(ВНТУ, 2012)Посібник розроблений відповідно до програми дисципліни "Психологія". Посібник містить теоретичні матеріали із сучасної загальної та соціальної психології, методичні матеріали для проведення семінарських та практичних занять, ... -
Психологія. Частина І
(ВНТУ, 2012)Посібник розроблений відповідно до програми дисципліни “Психологія”. Посібник містить теоретичні матеріали із сучасної загальної та соціальної психології, методичні матеріали для проведення семінарських та практичних занять, ... -
Основи психології та педагогіки. Психологія
(ВНТУ, 2011)Лабораторний практикум містить методики дослідження з психології, теоретичні та інструктивні матеріали до проведення лабораторного практикуму, теми домашніх завдань, додаткові методики для дослідження, список рекомендованої ... -
Основи психології та педагогіки
(ВНТУ, 2010)Посібник розроблений у відповідності з програмою дисципліни “Основи психології та педагогіки”. В ньому розкрито загальні засади курсу психології та педагогіки. Посібник містить матеріали до проведення практичних занять, ... -
Психологія. Частина ІІ
(ВНТУ, 2013)Посібник розроблений відповідно до програми дисципліни “Психологія”. Посібник містить теоретичні матеріали із сучасної загальної психології, психології особистості та соціальної психології. Може бути використаний студентами, ... -
Основи психології та педагогіки
(ВНТУ, 2009)Посібник розроблений у відповідності з програмою дисципліни “Основи психології та педагогіки”. В ньому розкрито загальні засади курсу психології та педагогіки. Посібник містить короткий термінологічний словник, теми та ... -
Генеза поняття духовності в творчій спадщині вітчизняних педагогів другої половини ХІХ століття
(Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, 2006)Зроблено спробу дослідження проблеми духовності в творчій спадщині вітчизняних педагогів другої половини ХІХ століття. Увага акцентується на аналізі поглядів С.Гогоцького, С.Миропольського, М.Пирогова, П.Редкіна, К.Ушинського, ...