dc.contributor.author | Баумейстер, А. | uk |
dc.contributor.author | Хома, В. | uk |
dc.contributor.author | Baumeister, A. | en |
dc.contributor.author | Khoma, V. | en |
dc.date.accessioned | 2024-05-31T10:19:47Z | |
dc.date.available | 2024-05-31T10:19:47Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Баумейстер А. Підхід спроможностей і його історико-філософське коріння. Chiappero-Martinetti, E., Osmani, S., & Qizilbash, M. (Eds.). (2020). The Cambridge Handbook of the Capability Approach. Cambridge: Cambridge University Press. [Текст] / А. Баумейстер, В. Хома // Sententiae. – 2022. – № 2. – С. 66-93. | uk |
dc.identifier.issn | 2075-6461 | |
dc.identifier.issn | 2308-8915 | |
dc.identifier.uri | https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/42557 | |
dc.description.abstract | Огляд книги Chiappero-Martinetti, E., Osmani, S., & Qizilbash, M. (Eds.). (2020). The Cambridge Handbook of the Capability Approach. Cambridge: Cambridge University Press. | uk |
dc.description.abstract | Review of Chiappero-Martinetti, E., Osmani, S., & Qizilbash, M. (Eds.). (2020). The Cambridge Handbook of the Capability Approach. Cambridge: Cambridge University Press. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Sententiae. № 2 : 155-160. | en |
dc.relation.uri | https://sententiae.vntu.edu.ua/index.php/sententiae/article/view/633 | |
dc.subject | західна традиція | uk_UA |
dc.subject | східна традиція | uk |
dc.subject | Аристотель | uk |
dc.subject | Гуґо Ґроцій | uk |
dc.subject | Імануель Кант | uk |
dc.subject | Рабіндранат Тагор | uk |
dc.subject | Марта Нусбаум | uk |
dc.subject | людська гідність | uk |
dc.subject | вразливість людини | uk |
dc.subject | Western tradition | en |
dc.subject | Eastern tradition | en |
dc.subject | Aristotle | en |
dc.subject | Hugo Grotius | en |
dc.subject | Immanuel Kant | en |
dc.subject | Rabindranath Tagore | en |
dc.subject | Martha Nussbaum | en |
dc.subject | human dignity | en |
dc.subject | human vulnerability | en |
dc.title | Підхід спроможностей і його історико-філософське коріння. Chiappero-Martinetti, E., Osmani, S., & Qizilbash, M. (Eds.). (2020). The Cambridge Handbook of the Capability Approach. Cambridge: Cambridge University Press. | uk |
dc.title.alternative | Capability Approach and its Historico-philosophical Roots. Chiappero-Martinetti, E., Osmani, S., & Qizilbash, M. (Eds.). (2020). The Cambridge Handbook of the Capability Approach. Cambridge: Cambridge University Press. | en |
dc.type | Article | |
dc.relation.references | Хома, В. (2021). Історія філософії і практична філософія в новій книзі Марти Нусбаум. Nuss-baum, M. (2019). The Cosmopolitan Tradition: A Noble But Flawed Ideal. Cambridge, MA.: Harvard University Press. Sententiae, 40(3), 129-133. https://doi.org/10.31649/sent40.03.129 | uk |
dc.relation.references | Хома, В. (2022).На шляху до експансивного політичного лібералізму: підхід спроможностей Нусбаум як реінтерпретація ідей раннього Ролза. Філософська думка, (1), 68-83. https://doi.org/10.15407/fd2022.01.068 | uk |
dc.relation.references | Chiappero-Martinetti, E., Osmani, S., & Qizilbash, M. (Eds.). (2020). The Cambridge Handbook of the Capability Approach.Cambridge: Cambridge University Press. https://doi.org/10.1017/9781316335741 | en |
dc.relation.references | Nichols, R. (2006). Why is the history of philosophy worth our study? Metaphilosophy, 37(1), 34-52. https://doi.org/10.1111/j.1467-9973.2006.00411.x | en |
dc.relation.references | Nussbaum, M. (2019). The Cosmopolitan Tradition: A Noble But Flawed Ideal. Cambridge, MA.: Harvard University Press. https://doi.org/10.4159/9780674242975 | en |
dc.relation.references | Nussbaum, M. (2020). The Capabilities Approach and the History of Philosophy. In E. Chiappero-Martinetti, S. Osmani & M. Qizilbash (Eds.), The Cambridge Handbook of the Capability Approach (pp. 13-39). Cambridge: Cambridge University Press. https://doi.org/10.1017/9781316335741.003 | en |
dc.relation.references | Nussbaum, M., & Oksenberg Rorty, A. (Eds.), (1995). Essays on Aristotle's De Anima. Oxford: Oxford University Press https://doi.org/10.1093/019823600X.001.0001 | en |
dc.relation.references | Scriven, M. (1977). Increasing Philosophy Enrollments and Appointments through Better Philosophy Teaching. Proceedings and Addresses of the American Philosophical Association, 50(3), 232-234. https://doi.org/10.2307/3129978 | en |
dc.identifier.doi | https://doi.org/10.31649/sent41.02.155 | |
dc.identifier.orcid | https://orcid.org/0000-0002-9389-0860 | |
dc.identifier.orcid | http://orcid.org/0000-0003-2620-6827 | |