• English
    • українська
  • English 
    • English
    • українська
  • Login
View Item 
  • Frontpage
  • Періодичні видання ВНТУ
  • Innovation and Sustainability
  • Innovation and Sustainability. 2024. № 1
  • View Item
  • Frontpage
  • Періодичні видання ВНТУ
  • Innovation and Sustainability
  • Innovation and Sustainability. 2024. № 1
  • View Item
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Адаптаційне управління показом рекламних роликів в соціальних мережах за схемою багаторукого бандита

Author
Штовба, О. В.
Shtovba, O.
Date
2024
Metadata
Show full item record
Collections
  • Innovation and Sustainability. 2024. № 1 [14]
Abstract
За мінливого маркетингового середовища для успіху рекламної кампанії необхідно максимально скоротити час від ідеї реклами до реалізації комунікації. Постає необхідність одночасного і рекламування, і досліджень, і корегування комунікаційних процесів. Відповідно, потрібно приймати деяку послідовність рішень, сукупність яких забезпечують коректний баланс між етапами тестування та запуску. Одним із найбільш зручних для практичної реалізації адаптаційних механізмів є схема дворукого бандита. Дворукий бандит це модель багатократного вибору однієї із двох альтернатив з апріорі невідомим розподілом виграшу між ними. Кожна альтернатива асоціюється з однією рукою бандита. За наслідками прийнятих рішень ймовірносний розподіл виграшів поступово ідентифікується і використовується в подальшому для експлуатації кращої альтернативи. На практиці альтернатив може бути і більше, тоді задача багатократного прийняття рішень зводиться до моделі багаторукого бандита. Запропонована нова модель управління показом рекламних роликів в соціальних мережах за принципами багаторукого бандита. Ідея полягає в тому, одночасно демонструється кілька рекламних роликів, частота показу кожного із яких залежить від результативності – від рівня утримання глядачів до контактного кадра. На основі показників утримання між роликами щодобово перерозподіляються деяка частка ресурсів. Запропоновані прості та ефективні формули для перерозподілу ресурсів, які враховують як поточну нерівномірність показників утримання, так і статистику демонстрацій роликів. Здійснено моделювання управління показом протягом 35 діб для трьох рекламних роликів. Продемонстрована робота моделі управління як за стаціонарних умов, так і за умов вкиду вірусного повідомлення. На фазових траєкторіях продемонстровано як змінюється реакція системи на вкид вірусного повідомлення за різних параметрів управління.
 
In a rapidly changing marketing environment, to ensure the success of an advertising campaign, it is necessary to minimize the time from the idea of advertising to the implementation of communication. There is a need for simultaneous advertising, study and adjustment of communication processes. Accordingly, it is necessary to make a certain sequence of decisions, the sum of which ensures the right balance between learning and earning. One of the most convenient adaptation mechanisms for practical implementation is the two-armed bandit scheme. A two-armed bandit is a model of multiple choices of one of two alternatives with an a priori unknown distribution of payoffs between them. Each alternative is associated with one arm of the bandit. As a result of the choices made, the probabilistic distribution of payoffs is identified by step to step and used to exploit the best alternative. In practice, there may be more alternatives, in which case the multiple decision problem is maped to the multi-armed bandit scheme. A new multi-armed bandit-based model for advertising control in social networks is proposed. The idea is that multiple advertisements are displayed simultaneously, and the frequency of display of each depends on its performance - from the level of viewer retention to the contact frame. Based on the retention rates, a certain share of resources is redistributed among the commercials on a daily basis. Simple and effective formulas for the reassignment of resources are proposed, taking into account both the current unevenness of retention rates and the statistics of video demonstrations. A simulation of the control model for a 35-day campaign for three commercials is performed. The performance of the control model is demonstrated both under steady-state conditions and in the case of a viral message insertion. The phase trajectories show how the response of the system to the insertion of a viral message changes with different control parameters.
 
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/42560
View/Open
АДАПТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ.pdf (638.8Kb)

Institutional Repository

FrontpageSearchHelpContact UsAbout Us

University Resources

JetIQLibrary websiteUniversity websiteE-catalog of VNTU

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOIThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOI

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Frontpage | Send Feedback | Help | Contact Us | About Us
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ