dc.contributor.author | Клюєв, С. О. | uk |
dc.contributor.author | Ревун, М. А. | uk |
dc.contributor.author | Цимбал, О. В. | uk |
dc.contributor.author | Kliuiev, S. | en |
dc.contributor.author | Revun, M. | en |
dc.contributor.author | Tsymbal, O. | en |
dc.date.accessioned | 2024-06-10T10:15:00Z | |
dc.date.available | 2024-06-10T10:15:00Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Клюєв С. О. Аналіз системи моніторингу та диспетчерського регулювання наземного транспорту [Текст] / С. О. Клюєв, М. А. Ревун, О. В. Цимбал // Вісник машинобудування та транспорту. – 2023. – № 1. – С. 64-70. | uk |
dc.identifier.issn | 2415-3486 | |
dc.identifier.issn | 2413-4503 | |
dc.identifier.uri | https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/42682 | |
dc.description.abstract | У статті розглянуті функції диспетчерського управління, проблеми диспетчерського управління та
способи вирішення цих проблем. Приділено увагу системі моніторингу GPS, визначено її переваги та
проблеми використання. Зазначено, що основною метою диспетчерського регулювання перевезень
вантажів є виконання плану перевезень вантажів і контроль за організацією перевізного процесу.
Основними завданнями диспетчерської групи є: визначення кількості транспортних засобів для кожного
замовлення, розробка раціональних маршрутів руху; розрахунок кількох показників для видачі завдань
водієві. В умовах бурхливого розвитку транспортної галузі дедалі більше виникає необхідність
використання сучасних засобів і систем управління. Такий підхід дозволяє підвищити ефективність
систем. Організаційно-планувальні та інженерні заходи, спрямовані на покращення організації дорожнього
руху, піднімають рівень використання автоматизованих засобів контролю та регулювання трафіку. Крім
того, завдяки значному підвищенню рівня автомобілізації вулично-дорожня мережа не відповідає
нормативним вимогам щодо пропускної здатності, що ускладнює умови і способи пересування. Тому
покращення експлуатаційних показників автомобільних доріг і вулиць та підвищення ефективності
технічних засобів управління з урахуванням європейських вимог допоможе покращити стан
автомобільних перевезень загалом.
Відстежування вантажів під час транспортування є складним завданням транспортної фірми.
Водночас можливість точно знати, де в будь-який момент знаходиться вантаж, швидкість його
транспортування та інші параметри, що характеризують процес доставки, є найважливішою складовою
якості обслуговування клієнтів. Завдяки розвитку телематики, а особливо у сфері зв’язку з рухомими
об’єктами, умови використання автоматизованих засобів відстеження вантажів стають все більш
сприятливими для організаторів перевезень. У сучасній практиці відстеження вантажів здійснюється з
метою встановлення їх точного місцезнаходження в будь-який момент часу та контролю їхнього стану
під час транспортування. Зазвичай визначення місцезнаходження вантажу прив’язане до транспортного
засобу, на якому вантаж перевозиться. Як тільки вантаж вивантажується з транспортного засобу, його
положення фіксується на місці вивантаження. | uk |
dc.description.abstract | The article examines the functions of dispatch control, problems of dispatch control and methods of solving these problems. Attention is paid to the GPS-monitoring system, its advantages and problems of use. It is noted that the main goal of the dispatching regulation of cargo transportation is the implementation of the cargo transportation plan and control over the organization of the transportation process. The main tasks of the dispatching group are: determination of the number of vehicles
for each order, development of rational traffic routes; calculation of several indicators for issuing tasks to the driver. In the conditions of the rapid development of the transport industry, the need to use modern means and management systems is increasingly emerging. This approach makes it possible to increase the efficiency of systems. Organizational planning and engineering measures aimed at improving the organization of traffic raise the level of use of automated means of traffic control and regulation. In addition, due to the significant increase in the level of motorization, the street-road network does not meet
regulatory requirements for capacity, which complicates the conditions and methods of movement. Therefore, improving the performance indicators of highways and streets and increasing the efficiency of technical means of management, taking into
account European requirements, will help to improve the state of road transportation in general.
Tracking cargo during transportation is a difficult task for a transport company. At the same time, the ability to know exactly
where the cargo is at any moment, the speed of its transportation and other parameters characterizing the delivery process is the
most important component of the quality of customer service. Thanks to the development of telematics, and especially in the field
of communication with moving objects, the conditions for the use of automated means of cargo tracking are becoming more and
more favorable for transport organizers. In modern practice, cargo tracking is carried out in order to establish their exact location
at any moment in time and control their condition during transportation. As a rule, determining the location of the cargo is tied to
the vehicle on which the cargo is transported. As soon as the cargo is unloaded from the vehicle, its position is fixed at the
unloading place. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Вісник машинобудування та транспорту. № 1 : 64-70. | uk |
dc.relation.uri | https://vmt.vntu.edu.ua/index.php/vmt/article/view/331 | |
dc.subject | наземний транспорт | uk |
dc.subject | перевезення | uk |
dc.subject | стеження | uk |
dc.subject | диспетчерський моніторинг | uk |
dc.subject | вуличнодорожня мережа | uk |
dc.subject | система управління | uk |
dc.subject | супутник | uk |
dc.subject | трекер | uk |
dc.subject | сигнал | uk |
dc.subject | land transport | en |
dc.subject | transportation | en |
dc.subject | tracking | en |
dc.subject | dispatch monitoring | en |
dc.subject | street and road network | en |
dc.subject | control system | en |
dc.subject | satellite | en |
dc.subject | tracker | en |
dc.subject | signal | en |
dc.title | Аналіз системи моніторингу та диспетчерського регулювання наземного транспорту | uk |
dc.title.alternative | Analysis of the monitoring system and dispatching regulation of ground transport | en |
dc.type | Article | |
dc.identifier.udc | 656.13 | |
dc.relation.references | Диспетчер автомобільного транспорту. URL: https://jobs.ua/rus/dkhp/articles-3174 | uk |
dc.relation.references | Диспетчерська система керівництва перевезеннями вантажів. URL: http://4ua.co.ua/transport/vb3bd79a4c53b884
21316c27_0.html | uk |
dc.relation.references | Давідіч Ю. О., Фалецька Г. І. Організація і технологія перевезень / Харківський національний університет міського
господарства імені О. М. Бекетова. URL: http://eprints.kname.edu.ua/45753/1/133%D0%9B_13_%D0%9A%D0%9B_%D0%9E%
D0%A2%D0%9F.pdf | uk |
dc.relation.references | Як працює GPS-моніторинг. CMB. URL: https://www.cmb.dp.ua/uk/blog/kak-rabotaet-gps-monitoring/ | uk |
dc.relation.references | Кашканов В. А., Кашканов А. А., Кужель В. П. Інформаційні системи і технології на автомобільному транспорті /
Вінницький національний технічний університет. URL: https://press.vntu.edu.ua/index.php/vntu/catalog/download/610/
1083/2199-1?inline=1 | uk |
dc.relation.references | Клюєв С. О., Подгорна В. С. Підвищення інформаційної безпеки систем моніторингу та диспетчерського регулювання
Інтелектуальні Транспортні Системи: Екологія, Безпека, Якість, Комфорт: збірник тез доповідей міжнародної наукової
конференції. Київ: НТУ, 2022. Вип. 1. С. 76–79. | uk |
dc.relation.references | Клюєв С. О., Водолазський О. О., Штиков А. Р. Побудова системи моніторингу довгих ланцюгів постачання з
використанням Google сервісів. Матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю
«Майбутній науковець – 2019» / Міністерство освіти та науки України; Східноукраїнський національний університет імені
Володимира Даля. Сєвєродонецьк, 2019. С. 106–107. | uk |
dc.identifier.doi | https://doi.org/10.31649/2413-4503-2023-17-1-64-70 | |