Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorУгрин, Д. І.uk
dc.contributor.authorУшенко, Ю. О.uk
dc.contributor.authorДовгунь, А. Я.uk
dc.contributor.authorКаланча, А. Д.uk
dc.contributor.authorUhryn, D.en
dc.contributor.authorUshenko, Y.en
dc.contributor.authorDovhun, А.en
dc.contributor.authorKalancha, А.en
dc.date.accessioned2024-07-09T08:10:14Z
dc.date.available2024-07-09T08:10:14Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationІнтелектуальна система ідентифікації рейтингу довіри користувача [Текст] / Д. І. Угрин, Ю. О. Ушенко, А. Я. Довгунь, А. Д. Каланча // Оптико-електронні інформаційно енергетичні технології. – 2023. – Т. 46, № 2. – С. 150–158.uk
dc.identifier.issn1681-7893
dc.identifier.issn2311-2662
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/42975
dc.description.abstractУ статті розроблено інтелектуальну систему ідентифікації рейтингу довіри користувача, що дозволяє проводити перегляд інформації про контакти, які більше спрямовані на створення довіри до співрозмовника чи надання інформації, що допомагає ідентифікувати тих, хто дзвонить, або того, з ким ми намагаємося зв'язатися. Для створення рекомендаційної системи було обрано метод k-найближчих сусідів. Основною перевагою використання методу k-найближчих сусідів є можливість враховувати унікальний рейтинг довіри до кожного номера телефону. Важливо не лише знайти номери телефонів із подібним рейтингом, але й враховувати приблизний рейтинг. Метод k-найближчих сусідів дозволив забезпечувати рекомендації на основі схожості між номерами телефонів, які отримали позитивні відгуки від користувачів зі схожими вподобаннями. Завдяки інтелектуальній рекомендаційній систем можна надавати номери телефонів із подібним рейтингом. Коли користувач запитує інформацію про номер телефону, пов'язаний з шахраями, система миттєво пропонує номери телефонів із низьким рейтингом, які, відповідно, є потенційними шахраями.uk
dc.description.abstractThe article develops an intelligent system for identifying the user's trust rating, which allows viewing information about contacts that are more aimed at creating trust in the interlocutor or providing information that helps to identify the caller or the person with whom we are trying to contact. The k-nearest neighbours method was chosen to create the recommendation system. The main advantage of using the k-nearest neighbours method is the ability to take into account the unique trust rating of each phone number. It is important not only to find phone numbers with a similar rating, but also to take into account the approximate rating. The k-nearest neighbours method allows you to provide recommendations based on the similarity between phone numbers that have received positive feedback from users with similar preferences. Intelligent recommendation systems can provide phone numbers with similar ratings. When a user requests information about a phone number associated with fraudsters, the system instantly offers low-rated phone numbers that are therefore potential fraudsters.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofОптико-електронні інформаційно енергетичні технології. № 2 : 150-158uk
dc.relation.urihttps://oeipt.vntu.edu.ua/index.php/oeipt/article/view/671
dc.subjectінтелектуальна рекомендаційна системаuk
dc.subjectметод k-найближчих сусідівuk
dc.subjectінтернет-ресурсuk
dc.subjectідентифікація рейтингу довіри користувачаuk
dc.subjectintelligent recommender systemen
dc.subjectk-nearest neighbours methoden
dc.subjectInternet resourceen
dc.subjectidentification of user trust ratingen
dc.titleІнтелектуальна система ідентифікації рейтингу довіри користувачаuk
dc.title.alternativeIntelligent system for identifying the user's trust ratingen
dc.typeArticle
dc.identifier.udc004
dc.relation.referencesЧат-боти зі штучний інтелектом / У. Сухас. – Oracle, 2017. [Електронний ресурс]: [Інтернет портал]. – Електронні дані. – [Стаття] – Режим доступу: https://www.oracle.com/a/ocom/docs/chatbots.pdf. (дата звернення 20.05.2023).uk
dc.relation.referencesТехнічна документація «Telegram Bot API». – [Електронний ресурс]: [Інтернет портал]. – Електронні дані. – [Стаття] – Режим доступу https://core.telegram.org/bots/api. (дата звернення 12.09.2023).uk
dc.relation.referencesISO/IEC/IEEE International Standard – Systems and software engineering –– Life cycle processes ––Requirements engineering [Електронний ресурс] Режим доступу: https://standards.ieee.org/standard/29148–2011.html (дата звернення 11.07.2023).en
dc.relation.referencesТехнічна документація «aiogram». [Електронний ресурс]: [Інтернет портал]. – Електронні дані. – [Стаття] – Режим доступу https://docs.aiogram.dev/en/latest/ (дата звернення 15.06.2023).uk
dc.relation.referencesТехнічна документація «Python». [Електронний ресурс]: [Інтернет портал]. – Електронні дані. – [Стаття] – Режим доступу https://docs.python.org/3/ (дата звернення 05.09.2023).uk
dc.relation.referencesПлатформа для запитань та відповідей щодо кодування. [Електронний ресурс]: [Інтернет портал]. – Електронні дані. – [Стаття] – Режим доступу https://stackoverflow.com/ (дата звернення 10.23.2023).uk
dc.relation.referencesОснови програмування. Python. / А.В. Яковенко. [Електронний ресурс]: [Інтернет портал]. – Електронні дані. – [Стаття] – Режим доступу: https://ela.kpi.ua/bitstream/123456789/25111/1/Python.pdf (дата звернення 20.05.2023).uk
dc.relation.referencesІнтелектуальний аналіз даних комп’ютерний практикум [Електронний ресурс] : [Інтернет портал]. – Електронні дані. – [Стаття] – Режим доступу https://ela.kpi.ua/bitstream/123456789/24971/1/Komp_prakt.pdf (дата звернення 18.06.2023)..uk
dc.relation.referencesУшакова І. О. Підходи до створення інтелектуальних чат-ботів / І. О. Ушакова // Системи обробки інформації. [Журнал] Вип. 2. c. 76–83.uk
dc.relation.referencesІнтелектуальний аналіз даних із використанням нейронних мереж [Електронний ресурс]: [Інтернет портал]. – Електронні дані. – [Стаття] – Режим доступу: http://con.dut.edu.ua/index.php/communication/article/view/2116 (дата звернення 28.08.2023).uk
dc.relation.referencesЧому чат може бути королем мобільного ландшафту / Клифф Куанг. [Електронний ресурс] : [Інтернет портал]. – Електронні дані. – [Стаття] – Режим доступу: https://www.fastcompany.com/3064055/why–chat–may–be–king (дата звернення 17.05.2023).uk
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.31649/1681-7893-2023-46-2-150-158


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію