Комплексне управління автотранспортно- орієнтованими системами з використанням інтервальних графіків
dc.contributor.author | Бабіч, В. І. | uk |
dc.contributor.author | Білик, Ю. А. | uk |
dc.date.accessioned | 2016-01-19T14:47:51Z | |
dc.date.available | 2016-01-19T14:47:51Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.citation | Бабіч В. І. Комплексне управління автотранспортно- орієнтованими системами з використанням інтервальних графіків [Електронний ресурс] / В. І. Бабіч, Ю. А. Білик // Наукові праці Вінницького національного технічного університету. - 2009. - № 4. - Режим доступу : http://praci.vntu.edu.ua/index.php/praci/article/view/171. | uk |
dc.identifier.issn | 2307-5376 | |
dc.identifier.uri | http://praci.vntu.edu.ua/index.php/praci/article/view/171 | |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/4447 | |
dc.description.abstract | Статтю присвячено вирішенню проблем планування автотранспортних процесів на прикладі будівельної галузі. Розглянуто новий підхід до планування транспортно– накопичувальних процесів (ТНП), запропоновано класифікацію задач, моделі та методи оптимізації з чисельним прикладом. В основу нового підходу покладена модель інтервальних графіків транспортування, які вміщують максимальні резерви часу з метою забезпечення організаційної гнучкості та нечутливості до зовнішніх збурень. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.subject | автотранспортно-накопичувальний процес | uk |
dc.subject | інтервальний графік | uk |
dc.subject | резервчасу | uk |
dc.subject | рейс | uk |
dc.subject | послідовність | uk |
dc.subject | схема руху | uk |
dc.title | Комплексне управління автотранспортно- орієнтованими системами з використанням інтервальних графіків | uk |
dc.type | Article | |
dc.identifier.udc | 004.413.2:656.025.4 |