dc.contributor.author | Яновицький, С. О. | uk |
dc.contributor.author | Кичак, В. М. | uk |
dc.contributor.author | Горященко, К. Л. | uk |
dc.date.accessioned | 2016-01-21T11:30:12Z | |
dc.date.available | 2016-01-21T11:30:12Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.citation | Яновицький С. О. Підвищення ефективності бортової радіолокаційної системи керування повітряним рухом [Електронний ресурс] / С. О. Яновицький, В. М. Кичак, К. Л. Горященко // Наукові праці Вінницького національного технічного університету. - 2011. - № 1. - Режим доступу : http://praci.vntu.edu.ua/index.php/praci/article/view/250. | uk |
dc.identifier.issn | 2307-5376 | |
dc.identifier.uri | http://praci.vntu.edu.ua/index.php/praci/article/view/250 | |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/4628 | |
dc.description.abstract | У статті розглянуто метод підвищення ефективності придушення запиту бічними пелюстками
систем керування повітряним рухом, який полягає у використанні двоступеневого рівня придушення.
Описано два пристрої придушення, наведено їхні порівняльні характеристики стабільності рівня
придушення. Проведено аналіз однієї з основних характеристик відповідачів літака – придушення
помилкового запиту від бічних пелюсток, показано шляхи його поліпшення. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.subject | бічні пелюстки | uk |
dc.subject | двоступеневий рівень придушення | uk |
dc.title | Підвищення ефективності бортової радіолокаційної системи керування повітряним рухом | uk |
dc.type | Article | |
dc.identifier.udc | 621.396.963 | |