Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorЖуков, О. А.uk
dc.contributor.authorБойко, С. М.uk
dc.contributor.authorГурківський, В. С.uk
dc.contributor.authorZhukov, O. A.uk
dc.contributor.authorBoiko, S. M.uk
dc.contributor.authorHurkiwskoj, V. S.uk
dc.date.accessioned2025-11-15T19:07:41Z
dc.date.available2025-11-15T19:07:41Z
dc.date.issued2025uk
dc.identifier.citationЖуков О. А., Бойко С. М., Гурківський В. С. Моделювання електроприводу електромобіля з урахуванням динамічних втрат // VI Міжнародна науково-технічна конференція «Оптимальне керування електроустановками (ОКЕУ-2025)», Вінниця, 22–23 жовтня 2025 р. Електрон. текст. дані. Вінниця : ВНТУ, 2025. С. 144–146.uk
dc.identifier.isbn978-617-8163-64-8uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/50031
dc.description.abstractThe forces of motion resistance acting on an electric vehicle are considered, including gravity, aerodynamic resistance, and tire resistance. The factors influencing acceleration and speed are analyzed: traction motor power, road surface condition, vehicle aerodynamics, and total mass. A generalized system of equations is presented, taking into account inertia moments and angular velocities to determine the motor power. The efficiency of the mechanical transmission is evaluated, depending on load and speed, with analytical expressions for losses proposed. Emphasis is placed on the practical application of the model for optimizing the electric drive.en_US
dc.description.abstractРозглянуто сили опору руху електромобіля, включаючи силу тяжіння, аеродинамічний опір та опір кочення шин. Проаналізовано фактори, що впливають на прискорення та швидкість: потужність тягового двигуна, стан дорожнього покриття, аеродинаміку та масу транспортного засобу. Наведено узагальнену систему рівнянь з урахуванням моментів інерції та кутової швидкості для визначення потужності електродвигуна. Запропоновано аналітичний вираз ККД механічної трансмісії з врахуванням залежності від навантаження та швидкості. Акцентовано на практичному застосуванні моделі для оптимізації електроприводу.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofVI Міжнародна науково-технічна конференція «Оптимальне керування електроустановками (ОКЕУ-2025)», Вінниця, 22–23 жовтня 2025 р. : 144–146.uk
dc.subjectелектромобільuk
dc.subjectсили опору рухуuk
dc.subjectтяговий електроприводuk
dc.subjectККД трансмісіїuk
dc.subjectмоменти інерціїuk
dc.subjectelectric vehicleuk
dc.subjectmotion resistance forcesuk
dc.subjecttraction electric driveuk
dc.subjecttransmission efficiencyuk
dc.subjectinertia momentsuk
dc.titleМоделювання електроприводу електромобіля з урахуванням динамічних втратuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc629.423uk
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0001-7451-7633uk
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0001-9778-2202uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію