| dc.contributor.author | Жуков, О. А. | uk |
| dc.contributor.author | Бойко, С. М. | uk |
| dc.contributor.author | Гурківський, В. С. | uk |
| dc.contributor.author | Zhukov, O. A. | uk |
| dc.contributor.author | Boiko, S. M. | uk |
| dc.contributor.author | Hurkiwskoj, V. S. | uk |
| dc.date.accessioned | 2025-11-15T19:07:41Z | |
| dc.date.available | 2025-11-15T19:07:41Z | |
| dc.date.issued | 2025 | uk |
| dc.identifier.citation | Жуков О. А., Бойко С. М., Гурківський В. С. Моделювання електроприводу електромобіля з урахуванням динамічних втрат // VI Міжнародна науково-технічна конференція «Оптимальне керування електроустановками (ОКЕУ-2025)», Вінниця, 22–23 жовтня 2025 р. Електрон. текст. дані. Вінниця : ВНТУ, 2025. С. 144–146. | uk |
| dc.identifier.isbn | 978-617-8163-64-8 | uk |
| dc.identifier.uri | https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/50031 | |
| dc.description.abstract | The forces of motion resistance acting on an electric vehicle are considered, including gravity,
aerodynamic resistance, and tire resistance. The factors influencing acceleration and speed are analyzed:
traction motor power, road surface condition, vehicle aerodynamics, and total mass. A generalized system of
equations is presented, taking into account inertia moments and angular velocities to determine the motor
power. The efficiency of the mechanical transmission is evaluated, depending on load and speed, with
analytical expressions for losses proposed. Emphasis is placed on the practical application of the model for
optimizing the electric drive. | en_US |
| dc.description.abstract | Розглянуто сили опору руху електромобіля, включаючи силу тяжіння, аеродинамічний опір та опір кочення шин. Проаналізовано фактори, що впливають на прискорення та швидкість: потужність тягового двигуна, стан дорожнього покриття, аеродинаміку та масу транспортного засобу. Наведено узагальнену систему рівнянь з урахуванням моментів інерції та кутової швидкості для визначення потужності електродвигуна. Запропоновано аналітичний вираз ККД механічної трансмісії з врахуванням залежності від навантаження та швидкості. Акцентовано на практичному застосуванні моделі для оптимізації електроприводу. | uk_UA |
| dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
| dc.publisher | ВНТУ | uk |
| dc.relation.ispartof | VI Міжнародна науково-технічна конференція «Оптимальне керування електроустановками (ОКЕУ-2025)», Вінниця, 22–23 жовтня 2025 р. : 144–146. | uk |
| dc.subject | електромобіль | uk |
| dc.subject | сили опору руху | uk |
| dc.subject | тяговий електропривод | uk |
| dc.subject | ККД трансмісії | uk |
| dc.subject | моменти інерції | uk |
| dc.subject | electric vehicle | uk |
| dc.subject | motion resistance forces | uk |
| dc.subject | traction electric drive | uk |
| dc.subject | transmission efficiency | uk |
| dc.subject | inertia moments | uk |
| dc.title | Моделювання електроприводу електромобіля з урахуванням динамічних втрат | uk |
| dc.type | Thesis | |
| dc.identifier.udc | 629.423 | uk |
| dc.identifier.orcid | https://orcid.org/0000-0001-7451-7633 | uk |
| dc.identifier.orcid | https://orcid.org/0000-0001-9778-2202 | uk |