Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorМокін, В. Б.uk
dc.contributor.authorРозводюк, М. П.uk
dc.contributor.authorСторчак, В. Г.uk
dc.contributor.authorМокин, В. Б.ru
dc.contributor.authorРозводюк, М. П.ru
dc.contributor.authorСторчак, В. Г.ru
dc.contributor.authorMokin, V. B.en
dc.contributor.authorRozvodiuk, M. P.en
dc.contributor.authorStorchak, V. G.en
dc.date.accessioned2016-01-25T18:58:08Z
dc.date.available2016-01-25T18:58:08Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.citationМокін В. Б. До питань оптимізації руху міського електротранспорту [Текст] / В. Б. Мокін, М. П. Розводюк, В. Г. Сторчак // Збірник праць Дніпродзержинського державного технічного університету. Серія "Технічні науки". Тематичний випуск «Проблеми автоматизованого електропривода. Теорія й практика». – Дніпродзержинськ : ДДТУ, 2007. – С. 258-260.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/5164
dc.description.abstractВ роботі здійснено аналіз проблеми оптимізації руху міського електротранспорту з точки зору забезпечення відповідного сервісу обслуговування пасажирів та зменшення кількості вагонів на маршруті при максимальній їх завантаженості. Показано, що можливим варіантом досягнення складання оптимальних розкладів руху є введення розривних рейсів у загальний рух маршруту. Для чого запропоновано новий метод розстановки розривних випусків на маршруті, для якого розроблено відповідну програму, яка успішно впроваджена у Вінницькому підприємстві ВП „Трамвайно-тролейбусне управління”.uk
dc.description.abstractВ работе осуществлен анализ проблемы оптимизации движения городского электротранспорта с точки зрения обеспечения соответствующего сервиса обслуживания пассажиров и уменьшения количества вагонов на маршруте при максимальной их загруженности. Показано, что возможным вариантом достижения составления оптимальных расписаний движения есть введения разрывных рейсов в общее движение маршрута. Для чего предложен новый метод расстановки разрывных выпусков на маршруте, для которого разработана соответствующая программа, которая успешно введена в Винницком предприятии ВП „трамвайно-троллейбусное управление”.ru
dc.description.abstractIn the work it is analyzed the problem of the electrical transport traffic optimization by the providing with the corresponding service for passengers and decreasing the quantity of the carriages on the route with their maximum loading up. It is shown that the possible variant of the making the optimum time-tables of traffic is putting into operation the rupture trips into the general route traffic. For this aim it is suggested a new method of arranging rupture output on the route, special fort that it is made the program, which is introduced in the Vinnytsya enterprise VP “TTU”.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherДнепродзержинский государственный технический университетru
dc.relation.ispartofseriesТехнічні наукиuk
dc.titleДо питань оптимізації руху міського електротранспортуuk
dc.typeArticle
dc.identifier.udc629.433


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію