Концепція створення дистанційної форми навчання в магістратурі Вінницького Національного Технічного Університету
Автор
Мокін, Б. І.
Мокін, В. Б.
Мокіна, О. О.
Дата
2004Metadata
Показати повну інформаціюCollections
Анотації
Виділено основні питання, які виникають під час переходу до дистанційної освіти у ВНЗ України технічного профілю. Висвітлено відповіді на ці питання за сучасного рівню розвитку дистанційної освіти за кордоном та у ВНЗ іншого профілю. Запропоновано основні концептуальні положення організації дистанційної освіти у Вінницькому національному технічному університеті на прикладі створення дистанційної магістерської підготовки. Выделены основные вопросы, которые возникают при переходе к дистанционному образованию в вузах Украины технического профиля. Освещены ответы на эти вопросы при современном уровне развития дистанционного образования за рубежом и в вузах иного профиля. Предложены основные концептуальные положения организации дистанционного образования в Винницком национальном техническом университете на примере создания дистанционной магистерской подготовки. The papers highlights main problems arising in the course of transition to distance education at technical universities of Ukraine. The paper considers the possible solutions of the suggested problems proceeding from the present state of distance education both abroad and at other institutions for higher education. Basic conceptual approaches to organization of distance education at Vinnytsia National Technical University are suggested based the example of creation of the distance education for Masters Training.
URI:
http://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/19
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/5216