Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorМокін, Б. І.uk
dc.contributor.authorМокін, О. Б.uk
dc.date.accessioned2016-01-26T11:26:33Z
dc.date.available2016-01-26T11:26:33Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.citationМокін Б. І. Математичні моделі в задачі оптимізації електропривода трамвая при його сталому навантаженні [Текст] / Б. І. Мокін, О. Б. Мокін // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2004. - № 2. - С. 57-61.uk
dc.identifier.issn1997-9274
dc.identifier.issn1997-9266
dc.identifier.urihttp://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/55
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/5240
dc.description.abstractПобудовано математичні моделі для визначення оптимальних законів зміни струму якоря та кутової швидкості обертання вала ротора електричних двигунів електропривода трамвая при його сталому навантаженні.uk
dc.description.abstractПостроены математические модели для определения оптимальных законов изменения тока якоря и угловой скорости вращения вала ротора электрических двигателей электропривода трамвая при его постоянной нагрузке.ru
dc.description.abstractMathematical models for the identification of the optimal laws of rotor voltage variation as well as the angular velocity of the rotation of the rotor shaft of the electric motors of the tram electric drives under the invariable loading have been developeden
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.titleМатематичні моделі в задачі оптимізації електропривода трамвая при його сталому навантаженніuk
dc.title.alternativeMathematical model in the task of tram electric drive optimization under the invariable loadingsen
dc.title.alternativeМатематические модели в задачах оптимизации электропривода трамвая при его постоянной нагрузкеru
dc.typeArticle
dc.identifier.udc681.5.023+681.5.015+62—83:629.433


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію