Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorОлексенко, В. М.uk
dc.date.accessioned2016-01-26T13:32:56Z
dc.date.available2016-01-26T13:32:56Z
dc.date.issued2005
dc.identifier.citationОлексенко В. М. Комунікація при підготовці фахівців за дистанційною формою навчання [Текст] / В. М. Олексенко // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2005. - № 1. - С. 94-99.uk
dc.identifier.issn1997-9274
dc.identifier.issn1997-9266
dc.identifier.urihttp://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/149
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/5356
dc.description.abstractПоказано як реалізувати комунікацію при різних формах організації навчального процесу та шляхи виховання студентів під час дистанційного навчання. Дослідження показують, якщо комунікація направлена не тільки на контроль знань і вмінь студентів, а й на діагностику їхньої діяльності, то це забезпечує диференційований підхід, захоплює студента думкою про перспективу завтрашнього дня, стимулює до самостійної роботи з метою удосконалення професійних здібностей. Інформацію виховного характеру подано під окремою рубрикою, розроблено та описано робочий зошит т’ютора — перлину комунікацій.uk
dc.description.abstractПоказано как реализовать коммуникацию при различных формах организации учебного процесса и пути воспитания студентов при дистанционном обучении. Исследования показывают, что если коммуникация направлена не только на контроль знаний и умений студентов, а и на диагностику их деятельности, то это обеспечивает дифференцированный подход, увлекает студента мыслью о перспективе завтрашнего дня, стимулирует к самостоятельной работе с целью усовершенствования профессиональных способностей. Информация воспитательного характера идетпод отдельной рубрикой, разработа и описана рабочая тетрадь тьютора—жемчужина коммуникаций.ru
dc.description.abstractThe aim of the article is to show how to realize communication by different forms of organizing the learning process and the ways of upbrining students by means of distance education. Our research shows that if communication is directed not only to the control of students’ knowledge and skills but also to the diagnostics of their activity, then it provides differentiated approach, captivates a student with a thought about his prospect, stimulates to working on his own with the purpose of improving his professional abilities. Information of an up-bringing nature under a separate rubric, the workedout tutor’s exercise-book are a pearl of communications that is described in the article.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.titleКомунікація при підготовці фахівців за дистанційною формою навчанняuk
dc.title.alternativeCommunication by training specialists of the distance form of educationen
dc.title.alternativeКоммуникация в период подготовки специалистов при дистанционной форме обученияru
dc.typeArticle
dc.identifier.udc378


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію