Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorШтовба, О. В.uk
dc.contributor.authorПашенко, А. В.uk
dc.date.accessioned2016-01-26T13:35:25Z
dc.date.available2016-01-26T13:35:25Z
dc.date.issued2005
dc.identifier.citationШтовба О. В. Нечітка модель конкурентоспроможності марочного товару [Текст] / О. В. Штовба, А. В. Пашенко // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2005. - № 2. - С. 33-39.uk
dc.identifier.issn1997-9274
dc.identifier.issn1997-9266
dc.identifier.urihttp://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/160
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/5386
dc.description.abstractЗапропоновано модель конкурентоспроможності марочних товарів, що враховує 10 факторів. Основу моделі складають 52 правила, які представлені чотирма нечіткими базами знань. Поставлена задача ідентифікації параметрів нечіткої моделі за експериментальними даними; сформульовані вимоги до навчальної вибірки.uk
dc.description.abstractПредложена модель конкурентоспособности марочных товаров, учитывающая 10 факторов. Основу модели составляют 52 правила, которые представлены четырьмя нечеткими базами знаний. Поставлена задача идентификации параметров нечеткой модели по экспериментальным данным; сформулированы требования к обучающей выборке.ru
dc.description.abstractA fuzzy model of brand competitiveness index is proposed. The model takes into account 10 factors via 52 expert rules from 4 fuzzy knowledge bases. The article also consists of a problem statement of parametric identification the fuzzy model on base of experimental data set, as well as requirements to the training set.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.titleНечітка модель конкурентоспроможності марочного товаруuk
dc.title.alternativeA fuzzy model of brand competitiveness indexen
dc.title.alternativeНечеткая модель конкурентоспособности марочного товараru
dc.typeArticle
dc.identifier.udc339.166.5


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію