Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorШтовба, О. В.uk
dc.date.accessioned2016-01-26T13:46:24Z
dc.date.available2016-01-26T13:46:24Z
dc.date.issued2005
dc.identifier.citationШтовба О. В. Класифікація товарних брендів [Текст] / О. В. Штовба // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2005. - № 4. - С. 25-33.uk
dc.identifier.issn1997-9274
dc.identifier.issn1997-9266
dc.identifier.urihttp://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/198
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/5427
dc.description.abstractЗапропоновано класифікацію товарних брендів за дев’ятьма ознаками, що дозволяє описувати з необхідною деталізацією профіль створюваного бренду. Наведено переваги і недоліки підтипів бренда по кожній ознаці, що дозволить зменшити кількість помилок під час формування виробником вимог до створюваного бренду.uk
dc.description.abstractПредложена классификация товарных брэндов по девяти признакам, что позволяет описывать с необходимой детализацией профиль создаваемого брэнда. Приведены преимущества и недостатки подтипов брэнда по каждому признаку, что позволит уменьшить количество ошибок при формировании производителем требований к создаваемому брэнду.ru
dc.description.abstractNine-feature classification of product brands is proposed in the paper. The classification allows to describe detail profile of the creating brand. The fuzzy model of brand competitiveness index is proposed. The discussed advantages and disadvantages of brand subtypes allow to reduce mistakes on stage of brand profile creation.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.titleКласифікація товарних брендівuk
dc.title.alternativeClassification of product brandsen
dc.title.alternativeКлассификация товарных брэндовru
dc.typeArticle
dc.identifier.udc339.166.5


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію