Вибір параметрів зворотного зв’язку в гідроприводі, чутливому до навантаження
Анотації
Розроблено нову схему запобіжно-переливної секції гідророзподільника для гідроприводу, чутливого до навантаження. Створено нелінійну математичну модель та структурну схему гідроприводу. Показано, що на динамічні та статичні характеристики гідроприводу, чутливого до навантаження, впливають конструктивні параметри переливного клапана, який реалізує зворотний зв’язок. Виявлено значення конструктивних параметрів переливного клапана, які у гідроприводі забезпечують мінімізацію величин похибки стабілізації, перерегулювання та часу регулювання. Разработана новая схема предохранительно-переливной секции гидрораспределителя для гидропривода, чувствительного к нагрузке. Созданы нелинейная математическая модель и структурная схема гидропривода. Показано, что на динамические и статические характеристики гидропривода, чувствительного к нагрузке, влияют конструктивные параметры переливного клапана, который реализует обратную связь. Выявлено значение конструктивных параметров переливного клапана, которые в гидроприводе обеспечивают минимизацию величин погрешности стабилизации, перерегулирования и времени регулирования. A new pressure relief section of the directional control hydraulic valve for the load-sensing (LS) hydraulic drive has been developed. A non-linear mathematical model of the hydraulic drive has been elaborated and a structural diagram has been built. It was determined that the design parameters of the pressure relief valve, realizing the feedback, influence dynamic and static characteristics of the LS hydraulic drive. Such values of the pressure relief valve parameters have been found which provide minimal values of stabilization error, regulation time and excessive control.
URI:
http://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/313
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/5529