Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorЯцик, І. С.uk
dc.date.accessioned2016-01-26T14:37:11Z
dc.date.available2016-01-26T14:37:11Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.citationЯцик І. С. Використання інтерактивних методів навчання при викладанні гуманітарних дисциплін з метою виховання толерантності [Текст] / І. С. Яцик // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2008. - № 4. - С. 114-118.uk
dc.identifier.issn1997-9274
dc.identifier.issn1997-9266
dc.identifier.urihttp://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/630
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/5838
dc.description.abstractПроаналізовано використання інтерактивних методів навчання ("мозковий штурм", сенкан) під час викладання гуманітарних дисциплін у вищій школі, розглянуто проблему формування толерантності в навчальному процесі.uk
dc.description.abstractПроанализировано использование интерактивных методов обучения ("мозговой штурм", сенкан) при преподавании гуманитарных дисциплин в высшей школе, рассмотрена проблема формирования толерантности в учебном процессе.ru
dc.description.abstractThe paper contains the analysis of interactive methods used ("brain storming", sencan) in teaching humanities at higher education establishments, the problem of tolerance cultivation is considered.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.titleВикористання інтерактивних методів навчання при викладанні гуманітарних дисциплін з метою виховання толерантностіuk
dc.title.alternativeApplication of interactive methods in teaching humanities to cultivate toleranceen
dc.title.alternativeИспользование интерактивных методов обучения при преподавании гуманитарных дисциплин с целью воспитания толерантностиru
dc.typeArticle
dc.identifier.udc657:004 (075)


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію