Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorДончев, І. П.uk
dc.contributor.authorТодорова, Е. С.uk
dc.date.accessioned2016-01-26T14:48:57Z
dc.date.available2016-01-26T14:48:57Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.citationДончев І. П. Операції з об’єктами й комунікація між об’єктами у навчанні об’єктно-орієнтованому програмуванню [Текст] / І. П. Дончев, Е. С. Тодорова // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2009. - № 1. - С. 98-101.uk
dc.identifier.issn1997-9274
dc.identifier.issn1997-9266
dc.identifier.urihttp://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/707
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/5915
dc.description.abstractНажаль у навчальній літературі з об’єктно-орієнтованого програмування (ООП) можна помітити несприятливу тенденцію фокусування уваги переважно на синтаксичних конструкціях конкретної мови і на статичному описі даних за рахунок динаміки процесів у програмі, операцій з об’єктами та комунікацій між ними, які є ключовими для засвоєння базових концепцій цієї парадигми. Для удосконалення процесу навчання, в статті запропоновані деякі необхідні для курсу з ООП основні поняття; запропонована класифікація операцій з об’єктами, виходячи з цілей навчального курсу, а також деякі конкретні рекомендації для викладачів.uk
dc.description.abstractК сожалению в учебной литературе по объектно-ориентированному программированию (ООП) замечается неблагоприятная тенденция фокусировать внимание преимущественно на синтаксических конструкциях конкретного языка и на статическом описании данных за счет динамики процессов в программе, операций с объектами и коммуникаций между ними, которые являются ключевыми для усвоения базовых концепций этой парадигмы. Для усовершенствования процесса обучения, в статье предложены некоторые необходимые для курса по ООП основные понятия; предложена классификация операций с объектами, исходя из целей учебного курса, а также и некоторые конкретные рекомендации для преподавателей.ru
dc.description.abstractUnfortunately, in the academic literature on object-oriented programming (OOP) we notice adverse tendency to focus attention mainly on language-specific syntax constructions and static description of the data used, at the expense of processes dynamics in the program, operations with objects and communication between them, which we believe is the key to mastering this paradigm. To improve the learning process, in this article we propose some basic concepts, needed for a successful OOP course; classification of the object operations, conformable with the course objectives as well as some specific recommendations for teachers.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.titleОперації з об’єктами й комунікація між об’єктами у навчанні об’єктно-орієнтованому програмуваннюuk
dc.title.alternativeObject operations and objects communication in the object-oriented programming educationen
dc.title.alternativeОперации с объектами и коммуникация между объектами в обучении объектно-ориентированному программированиюru
dc.typeArticle
dc.identifier.udc370+000


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію