Роль ситуативності у навчанні професійно-орієнтованого діалогічного мовлення
Abstract
Розглянуто та проаналізовано роль ситуативності — однієї із основних психологічних особливостей мовленнєвої діяльності — у процесі навчання іншомовного професійно орієнтованого діалогічного мовлення, у формуванні мотиваційного аспекту та комунікативної компетенції майбутніх фахівців з огляду на комунікативну методику навчання іноземної мови. Рассмотрена и проанализирована роль ситуативности — одной из главных психологических особенностей речевой деятельности — в процессе обучения иноязычной профессионально ориентированной речи, в формировании мотивационного аспекта и коммуникативной компетенции будущих специалистов ввиду коммуникативной методики обучения иностранному языку. In the given paper the role of situational aspect has been analyzed and investigated– one of the basic psychological features of the foreign language performance – in the process of foreign language profession-oriented dialoguing teaching, in the motivation aspect and communicative competence formation of the experts-to-be, taking into consideration the communicative methodology of the foreign languages teaching.
URI:
http://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/1716
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/6086