Show simple item record

dc.contributor.authorТеленик, С. Ф.uk
dc.contributor.authorРолік, O. I.uk
dc.contributor.authorМоргаль, O. M.uk
dc.contributor.authorКвітко, О. С.uk
dc.date.accessioned2016-01-26T15:16:19Z
dc.date.available2016-01-26T15:16:19Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.citationЗведення метрик оцінювання рівня обслуговування користувачів на основі експертних оцінок [Текст] / С. Ф. Теленик, O. I. Ролік, O. M. Моргаль, О. С. Квітко // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2011. - № 1. - С. 112-123.uk
dc.identifier.issn1997-9274
dc.identifier.issn1997-9266
dc.identifier.urihttp://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/1372
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/6200
dc.description.abstractРозглядається проблема оцінювання показників функціонування мереж операторів інформаційно-комунікаційних послуг. Виконано аналіз чинників впливу та існуючих рішень. Поставлено задачу аґреґування показників оцінювання якості сервісів, заданих у вигляді нечітких множин. Наведено метод побудови функції належності та нечітких правил за допомогою навчальних вибірок даних. Розроблено відповідний алгоритм навчання, який дозволяє будувати функції належності вхідних нечітких змінних і формувати нечіткі правила зведення показників оцінювання якості сервісів.uk
dc.description.abstractРассмотрена проблема оценки показателей функционирования сетей операторов информационно-коммуникационных услуг. Выполнен анализ факторов влияния и существующих решений. Поставлена задача агрегирования показателей оценки качества сервисов, заданных в виде нечетких множеств. Приведен метод построения функции принадлежности и нечетких правил с помощью обучающих выборок данных. Разработан соответствующий алгоритм обучения, который позволяет строить функции принадлежности входных нечетких переменных и формировать нечеткие правила сведения показателей оценки качества сервисов.ru
dc.description.abstractEstimation problem of indices of information-communication service network operators functioning is considered. Influencing factors and existing solutions are analyzed. Problem of aggregation of service quality estimation indices, given in form of uncertainty sets, is suggested. Membership function and fuzzy rule construction method based on learning samples is presented. Appropriate learning algorithm, constructing membership functions for uncertain inputs and fuzzy rules for service estimation quality, is developed in the paper.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.titleЗведення метрик оцінювання рівня обслуговування користувачів на основі експертних оцінокuk
dc.title.alternativeReduction of the evaluation metrics of users service level, based on expert assessmentsen
dc.title.alternativeСведение метрик оценивания уровня обслуживания пользователей на основе экспертных оценокru
dc.typeArticle
dc.identifier.udc004.75


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record