Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorАнісімов, В. Ф.uk
dc.contributor.authorЗегер, М. С.uk
dc.date.accessioned2016-01-26T15:16:28Z
dc.date.available2016-01-26T15:16:28Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.citationАнісімов В. Ф. Удосконалення гідросистеми ходової частини гусеничних тракторів [Текст] / В. Ф. Анісімов, М. С. Зегер // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2011. - № 1. - С. 129-134.uk
dc.identifier.issn1997-9274
dc.identifier.issn1997-9266
dc.identifier.urihttp://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/1374
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/6202
dc.description.abstractОписано удосконалену конструкцію гідроамортизатора ходової частини гусеничного трактора Т-150 і схему його роботи. У разі наїзду однією кареткою на перешкоду виникають сильні односторонні коливання. З удосконаленими гідроамортизаторами коливання перерозподіляються на обидві каретки, тобто на обидві сторони трактора, що знижує амплітуду коливання трактора в цілому. Подані теоретичні та експериментальні результати досліджень появи резонансу на всьому діапазоні частоти збурювальних сил.uk
dc.description.abstractОписана усовершенствованная конструкция гидроамортизатора ходовой части гусеничного трактора Т-150 и его схема работы. Во время наезда одной кареткой на препятствие создаются сильные односторонние колебания. С усовершенствованными гидроамортизаторами колебания распределяются на обе каретки, то есть на обе стороны трактора, что снижает амплитуду колебаний трактора в целом. Даны теоретические и экспериментальные результаты исследований явления резонанса на всем диапазоне частоты возбуждающихся сил.ru
dc.description.abstractThe improved design of hydraulic system of T-150 track-laying tractor undercarriage and its operation scheme is described in the article. During the collision of one carriage with the obstruction strong one-sided variations are caused. With the advanced hydraulic shock vibrations are distributed to both carriages, that is, on both sides of the tractor, which reduces the amplitude of vibration of the tractor as a whole. The theoretical and experimental studies of the resonance phenomenon in the entire range of frequency excitation forces are presented in the paper.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.titleУдосконалення гідросистеми ходової частини гусеничних тракторівuk
dc.title.alternativeThe improvement of hydraulic system of t-150 track-laying tractor undercarriageen
dc.title.alternativeУсовершенствование гидросистемы ходовой части гусеничных тракторовru
dc.typeArticle
dc.identifier.udc629. 114. 2.001


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію