Генетична оптимізація розміщення зовнішньої реклами торгових марок
Автор
Штовба, С. Д.
Штовба, О. В.
Яковенко, A. A.
Дата
2011Metadata
Показати повну інформаціюCollections
Анотації
Досліджено задачу оптимізації розміщення зовнішньої реклами торгових марок за критеріями витрат та кількістю контактів з цільовою аудиторією. Оптимізацію розміщення реклами зведено до нелінійної задачі про рюкзак. Тестові приклади показали, що прийняті розв’язки цієї задачі оптимізації можна отримати як за жадібним, так і за генетичним алгоритмом оптимізації. Исследована задача оптимизации размещения рекламы торговых марок по критериям затрат и количеству контактов с целевой аудиторией. Оптимизация размещения рекламы сведена к нелинейной задаче о ранце. Тестовые примеры показали, что приемлемые решения задачи оптимизации можно получить как жадным, так и генетическим алгоритмом оптимизации. The problem of optimization of advertising brands on the criteria of costs and number of contacts with the target audience is investigated in the article. Advertise placing optimization is reduced to a nonlinear knapsack problem. Test examples show that genetic algorithm as well as greedy search provides satisfactory solutions of the optimization tasks.
URI:
http://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/1407
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/6235