Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorФасоля, А. М.uk
dc.date.accessioned2016-01-26T15:23:32Z
dc.date.available2016-01-26T15:23:32Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.citationФасоля А. М. Особистісно орієнтована освіта: різноманітність парадигм [Текст] / А. М. Фасоля // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2011. - № 2. - С. 192-195.uk
dc.identifier.issn1997-9274
dc.identifier.issn1997-9266
dc.identifier.urihttp://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/1419
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/6248
dc.description.abstractОхарактеризовано існуючі парадигми особистісно зорієнтованої освіти. Розкрито сутність, зазначено ознаки, принципи, функції культурологічної парадигми, її відповідність вимогам часу.uk
dc.description.abstractДана характеристика существующих парадигм личностно ориентированного образования. Раскрыта сущность, названы признаки, принципы, функции культурологической парадигмы, ее соответствие требованиям времени.ru
dc.description.abstractThe existing paradigms of personally oriented education are characterized in the paper. There had been described the essence, given features, principles, functions of culturological paradigm, its correspondence to contemporary requirements.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.titleОсобистісно орієнтована освіта: різноманітність парадигмuk
dc.title.alternativePersonally oriented education: the variety of paradigmsen
dc.title.alternativeЛичностно ориентированное образование: разнообразие парадигмru
dc.typeArticle
dc.identifier.udc371.311.1.042-056.3:008


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію