Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorТеленик, С. Ф.uk
dc.contributor.authorРолік, О. І.uk
dc.contributor.authorЯсочка, М. В.uk
dc.contributor.authorГолоднов, К. О.uk
dc.date.accessioned2016-01-26T15:27:55Z
dc.date.available2016-01-26T15:27:55Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.citationАналіз підходів до визначення впливу неполадок елементів мережі доступу на якість обслуговування клієнтів [Текст] / С. Ф. Теленик, О. І. Ролік, М. В. Ясочка, К. О. Голоднов // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2011. - № 3. - С. 69-83.uk
dc.identifier.issn1997-9274
dc.identifier.issn1997-9266
dc.identifier.urihttp://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/1434
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/6262
dc.description.abstractРозглянуто проблему визначення впливу відмов елементів мережі доступу на якість обслуговування клієнтів великих операторів інформаційно-телекомунікаційних послуг. На основі огляду існуючих рішень і аналізу структурно-технологічних і сервісно-функціональних особливостей мереж доступу запропоновано загальний підхід до розв’язання проблеми. У вигляді задач на графах спеціального вигляду формулюються моделі розповсюдження і оцінювання впливу неполадок елементів мережі на якість обслуговування клієнтів. Для розв’язання задач пропонуються декілька варіантів алгоритмів, побудованих на прийомах роботи з графами та алгебраїчному підході. Виконано експериментальне дослідження і порівняльний аналіз запропонованих алгоритмів. Наведено структуру і опис функціонування системи управління інфраструктурою інформаційних технологій, в якій реалізовані запропоновані моделі і алгоритми.uk
dc.description.abstractРассмотрена проблема определения влияния отказов элементов сети доступа на качество обслуживания клиентов больших операторов информационно-телекоммуникационных услуг. На основе обзора существующих решений и анализа структурно-технологических и сервисно-функциональных особенностей сетей доступа предложен общий подход к решению проблемы. В виде задач на графах специального вида формулируются модели распространения и оценки влияния отказов элементов сети на качество обслуживания клиентов. Для решения задач предлагаются несколько вариантов алгоритмов, построенных на приемах работы с графами и алгебраическом подходе. Выполнены экспериментальное исследование и сравнительный анализ предложенных алгоритмов. Приведены структура и описание функционирования системы управления инфраструктурой информационных технологий, в которой реализованы предложенные модели и алгоритмы.ru
dc.description.abstractThe problem of determination of access net elements flaw influence on big communication operators clients service quality is considered. Based on available solutions review and analysis of influence factor structure-technology and service-function the general approach to solve this problem is proposed. The models of distribution and estimation of access net elements flaw influence in the form of tasks on special graphs are elaborated. The variants of algorithms, based on methods of working with graphs and algebraic approach, are proposed. The proposed algorithm experimental investigation and comparative analysis are fulfilled. The structure and functioning description of information technologies infrastructure control system, in which proposed models and algorithms were realized, are described.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.titleАналіз підходів до визначення впливу неполадок елементів мережі доступу на якість обслуговування клієнтівuk
dc.title.alternativeAnalysis of the approaches to determination of the effect of failures of access network elements on quality customer serviceen
dc.title.alternativeАнализ подходов к определению влияния отказов элементов сети доступа на качество обслуживания клиентовru
dc.typeArticle
dc.identifier.udc004.75


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію