Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorЩербакова, В. І.uk
dc.date.accessioned2016-01-26T16:04:13Z
dc.date.available2016-01-26T16:04:13Z
dc.date.issued2014-08-04
dc.identifier.citationЩербакова В. І. Від страхового продукту до страхової послуги: визначення об’єкта страхового ринку [Текст] / В. І. Щербакова // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2014. - № 3. - С. 50-58.uk
dc.identifier.issn1997-9274
dc.identifier.issn1997-9266
dc.identifier.urihttp://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/930
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/6570
dc.description.abstractОцінено стан вирішення питання визначення об’єкта купівлі-продажу на ринку страхових послуг України. Розглянуті підходи до визначення суті категорій «продукт», «товар», «послуга» різних шкіл економічної думки і логіка віднесення страхування до послуг. Проведений аналіз поглядів сучасних дослідників відносно об'єкта ринку страхових послуг. Врахувавши результати аналізу, відстежено процес трансформації страхового продукту в страхову послугу і реалізації комплексу страхових послуг в рамках страхової програми. На підставі проведеного дослідження як об’єкта ринку страхових послуг визначена страхова програма.uk
dc.description.abstractОценено состояние решения вопроса определения объекта купли-продажи на рынке страховых услуг Украины. Рассмотрены представления о категориях «продукт», «товар», «услуга» различных школ экономической мысли и логика отнесения страхования к услугам. Проведен анализ взглядов современных исследователей в отношении объекта рынка страховых услуг. Учитывая результаты анализа, отслежен процесс трансформации страхового продукта в страховую услугу и реализации комплекса страховых услуг в рамках страховой программы. На основании проведенного исследования в качестве объекта рынка страховых услуг определена страховая программа.ru
dc.description.abstractThe state of decision of question of determination of object of purchase-sale at the market of insurance services of Ukraine is estimated. Ideas on categories "product", "commodity", “service" of different schools of economic idea and logic in dealing with insurance services are considered in the paper. The analysis of approaches to modern researchers is conducted in regard to the object of market of insurance services. Taking into account the results of analysis, the process of transformation of insurance product in insurance service and realization of complex of insurance services within the framework of the insurance program is observed. On the basis of undertaken study the insurance program is defined as an object of market of insurance services.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.subjectстраховий продуктuk
dc.subjectстрахова послугаuk
dc.subjectстраховий товарuk
dc.subjectстрахова програмаuk
dc.subjectоб’єктuk
dc.titleВід страхового продукту до страхової послуги: визначення об’єкта страхового ринкуuk
dc.title.alternativeFrom insurance product to insurance service: definition of the object of insurance marketen
dc.title.alternativeОт страхового продукта к страховой услуге: определение объекта страхового рынкаru
dc.typeArticle
dc.identifier.udc330.123


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію