Аналіз результатів діагностики мотивації досягнень керівників професійно-технічних навчальних закладів
Анотації
Трансформаційні процеси в професійно-технічній освіті зумовлюють активізацію людського потенціалу, що актуалізує необхідність врахування закономірностей поведінки і пов’язаної з цим мотивації досягнень як надійного предиктора ефективної інформаційно-аналітичної діяльності та постійного саморозвитку керівників професійно-технічних навчальних закладів. Розглянуто структуру і зміст компонентів мотивації досягнень, проаналізовано результати її діагностики. Отримані дані можуть бути використані для подальших досліджень порушеної проблеми. Вони є свідченням доцільності підготовки конкретних рекомендацій для управлінців професійно-технічної освіти щодо створення більш сприятливих умов мотивації досягнень у керівного персона-лу професійно-технічних навчальних закладів. Трансформационные процессы в профессионально-техническом образовании предопределяют активизацию человеческого потенциала, что актуализирует необходимость учета закономерностей поведения и связанной с ним мотивации достижений как надежного предиктора эффективной информационно-аналитической деятельности и постоянного саморазвития руководителей профессионально-технических учебных заведений. В статье рассматриваются структура и содержание компонентов мотивации достижений, анализируются результаты ее диагностики. Полученные данные могут быть использованы в дальнейших исследованиях этой проблемы. Они также указывают на целесообразность подготовки конкретных рекомендаций для управленцев профессионально-технического образования по созданию благоприятных условий мотивации достижений у руководящего персонала профессионально-технических учебных заведений Transformation trends in vocational education predetermine activation of human potentialities that drives the necessity of consideration of regularities of behaviour and related to it achievement motivation as a reliable predictor of efficient information and analytical activity and life-long personal development of vocational school leaders. The article examines the structure and content of components of achievement motivation, its assessment outcomes have been analyzed. The obtained data can be used in further research of this issue. They also indicate the advisability of specific recommendations for vocational school leaders on development of favourable environment for achievement motivation of vocational educational establishment managerial staff.
URI:
http://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/1046
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/6659