Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorШтовба, О. В.uk
dc.date.accessioned2016-01-26T16:25:31Z
dc.date.available2016-01-26T16:25:31Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.citationШтовба О. В. Вплив профілю товарного бренда на показники брендингу [Текст] / О. В. Штовба // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2012. - № 6. - С. 88-90.uk
dc.identifier.issn1997-9274
dc.identifier.issn1997-9266
dc.identifier.urihttp://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/1336
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/6769
dc.description.abstractРозроблено матрицю-відношення про вплив профілю товарного бренда на показники брендингу. Запропоноване відношення дозволяє на етапі створення бренду настроїти його профіль під потреби підприємства.uk
dc.description.abstractРазработана матрица-отношение о влиянии профиля товарного бренда на показатели брендинга. Предложенное отношение позволяет на этапе создания бренда настроить его профиль под потребности предприятия.ru
dc.description.abstractThe matrix relative about influence of product brand profile on branding figures is created. The proposed relation allows tuning brand profile under business needs at the stage of brand building.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.titleВплив профілю товарного бренда на показники брендингуuk
dc.title.alternativeThe influence of product brand profile on branding figuresen
dc.title.alternativeВлияние профиля товарного бренда на показатели брендингаru
dc.typeArticle
dc.identifier.udc339.138


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію