Пристрій для підтримання оптимального натиску струмоприймача на контактну мережу
Автор
Грабко, Володимир Віталійович
Шевчук, Юрій Володимирович
Базалицький, Вадим Павлович
Фолюшняк, Олена Дмитрівна
Лобатюк, Юрій Анатолійович
Грабко, Владимир Витальевич
Шевчук, Юрий Владимирович
Базалицкий, Вадим Павлович
Фолюшняк, Елена Дмитриевна
Лобатюк, Юрий Анаатольевич
Hrabko, Volodymyr Vitaliiovych
Shevchuk, Yurii Volodymyrovych
Bazalytskyi, Vadym Pavlovych
Foliushniak, Olena Dmytrivna
Lobatiuk, Yurii Anatoliiovych
Дата
2011-08-25Metadata
Показати повну інформаціюCollections
Анотації
Пристрій для підтримання оптимального натиску струмоприймача на контактну мережу, який складається з аналого-цифрового перетворювача, цифрового компаратора, причому в нього введено генератор імпульсів, мультиплексор, регістр, три логічні елементи І, аналізатор швидкості руху трамвая, блок керування лінійним двигуном, кроковий лінійний двигун. Вихідна шина аналого-цифрового перетворювача підключена до першої вхідної шини цифрового компаратора, а також до цифрового входу мультиплексора, вихід якого приєднаний через регістр до другої шини цифрового компаратора, вихід якого під'єднаний до першого входу першого логічного елемента І, до другого виходу якого підключений генератор імпульсів, вихід першого логічного елемента І підключений до перших входів другого і третього логічних елементів І, до других входів першого, другого і третього логічних елементів І підключені відповідно перший, другий і третій виходи аналізатора швидкості руху трамвая, виходи другого і третього логічних елементів І підключені до першого і другого входів блока керування кроковим лінійним двигуном, виходи якого відповідно підключені до обмоток крокового лінійного двигуна. Устройство для поддержания оптимального напора токоприемника на контактную сеть, которое состоит из аналого-цифрового преобразователя, цифрового компаратора, причем в него введены генератор импульсов, мультиплексор, регистр, три логических элемента И, анализатор скорости движения трамвая, блок управления линейным двигателем, шаговый линейный двигатель. Выходная шина аналого-цифрового преобразователя подключена к первой входной шине цифрового компаратора, а также к цифровому входу мультиплексора, выход которого подключен через регистр ко второй шине цифрового компаратора, выход которого подключен к первому входу первого логического элемента И, ко второму выходу которого подключен генератор импульсов, выход первого логического элемента И подключен к первым входам второго и третьего логических элементов И, ко вторым входам первого, второго и третьего логических элементов И подключены, соответственно, первый, второй и третий выходы анализатора скорости движения трамвая, выходы второго и третьего логических элементов И подключены к первому и второму входам блока управления шаговым линейным двигателем, выходы которого, соответственно, подключены к обмоткам шагового линейного двигателя. A device to maintain optimal pressure of a pantograph on contact network, which consists of an analog-digital converter, a digital comparator, and it also comprises a pulse generator, a multiplexer, a register, three logical elements AND, an analyzer of tramway speed, a control unit of linear motor, a stepping linear motor. The output bus of analog-digital converter is connected to the first input bus of digital comparator, and to the digital input of multiplexer, which output is connected through a register to the second bus of digital comparator, which output is connected to the first input of first logic element AND, to the second output of which the pulse generator is connected, the output of first logic element AND is connected to the first inputs of second and third logic elements AND, to the second inputs of the first, second and third logic elements AND the first, second and third outputs of the analyzer of tramway speed are connected respectively, the outputs of second and third logic elements AND are connected to the first and second inputs of control unit of stepping motor, which outputs are connected to the windings of stepping linear motor respectively.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/778