Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorКорнієнко, В. О.uk
dc.date.accessioned2016-02-24T18:49:23Z
dc.date.available2016-02-24T18:49:23Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.citationКорнієнко В. О. Політичний маркетинг [Текст] / В. О. Корнієнко // Прикладна політологія : навчальний посібник.— Київ : Видавничий центр "Академія", 2008. — С. 65–94.uk
dc.identifier.isbn978-966-580-270-9
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/8772
dc.description.abstractПроаналізовано способи і методи політичного маркетингу, особливості його впливу на розвиток політичного буття. Визначено базові поняття, що становлять категоріальний апарат політичного маркетингу. Охарактеризовано основні методи виборчої інженерії, що застосовувались в Україні під час виборчих кампаній. Показано основні способи формування іміджу політичного лідера, розкрито специфіку політичного маркетингу.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВидавничий центр "Академія"uk
dc.subjectполітичний маркетингuk
dc.subjectдержавний маркетингuk
dc.subjectстратегічне позиціюванняuk
dc.titleПолітичний маркетингuk
dc.typeBook chapter


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію