Гуманітарна складова технічної освіти у ВНТУ
Автор
Зінько, О. В.
Буяльська, Т. Б.
Азарова, Л. Є.
Громова, Л. П.
Корнієнко, В. О.
Мацко, Л. А.
Хома, О. І.
Степанова, І. С.
Слободянюк, А. В.
Прищак, М. Д.
Стрельбицький, М. П.
Філонов, Л. В.
Кадочнікова, Л. О.
Грозна, Н. З.
Залюбівська, О. Б.
Слободянюк, О. М.
Харьков, М. Г.
Zinko, O. V.
Pryschak, M. D.
Дата
2006Metadata
Показати повну інформаціюCollections
Анотації
В методичному посібнику представлена система гуманітаризації технічної освіти у ВНТУ, яка є невід’ємною складовою процесів гуманізації. Створена система ґрунтується на принципах послідовності, взаємозв’язків, взаємодоповнень, які на кожному етапі навчально-виховного процесу формують у студентів якісну складову цілісного гуманістичного світогляду. Матеріали збірника віддзеркалюють методичні засади викладання гуманітарних дисциплін у ВНТУ.
Посібник дає уявлення про зміст гуманітарних дисциплін, що викладаються у ВНТУ, про мету, завдання і характер кожної дисципліни, про вплив гуманітарних знань на якість фахової освіти та рівень культурної компетентності спеціаліста.
Посібник рекомендується для студентів І – V курсів всіх спеціальностей, для викладачів та науковців, які займаються проблемами виховання та проблемами гуманізації освіти. In the methodological guide presented the system humanization of technical education in vntu, which is an integral part of the processes of humanization. The system is based on the principles of consistency, interlinks, vzaêmodopovnen′, which at each stage of the educational process form the students high-quality component of holistic humanistic worldview. Materials of the collection reflects the methodological principles of teaching Humanities at vntu.
The Guide gives an idea about the content of the humanities disciplines in the UNIVERSITY, about the goals, the tasks and the nature of each discipline, the influence of the Humanities on the quality of professional education and level of cultural competence. A guide is recommended for students – and V courses all majors for teachers and scientists who deal with the problems of education and problems of humanization of education.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/9387