Модернізація системи керування електропривода головного руху стрічкопильного горизонтального верстата в умовах ВАТ « Вінницький деревообробний завод
Анотації
В роботі досліджено електропривод механізму головного руху горизонтального стрічкопильного верстату.
Було розглянуто особливості будови та функціонування верстату. Розраховано привідній двигун.
На основі технічко-економічного порівняння вибрано систему ПЧ-АД, для якої розраховано та вибрано елементи силового кола та кола управління.
Було розроблено математичну модель системи ПЧ-АД з векторним керуванням, на основі якої розроблено структурну схема АД, орієнтованого за потокозчепленням.
Також в робот проведено розрахунок силової частини системи ПЧ-АД, розроблено функціональну, структурну, та принципову електричні схеми.
Спроектовану систему електропривода досліджено шляхом комп’ютерного моделювання в в ППП MathCAD а також в середовищі Simulink (Matlab), а також – перевірка на стійкість та якість. В работе исследованы электропривод механизма главного движения горизонтального ленточнопильного станка.
Были рассмотрены особенности строения и функционирования станка. Рассчитано приводной двигатель.
На основе технички-экономического сравнения выбрано систему ПЧ-АД, для которой рассчитан и выбран элементы силовой цепи и цепи управления.
Была разработана математическая модель системы ПЧ-АД с векторным управлением, на основе которой разработана структурная схема АД, ориентированного по потокосцепления.
Также в робот проведен расчет силовой части системы ПЧ-АД, разработана функциональная, структурная, и принципиальную электрические схемы.
Спроектированную систему электропривода исследованы путем компьютерного моделирования в в ППП MathCAD а также в среде Simulink (Matlab), а также - проверка на устойчивость и качество. In this work the electric main drive mechanism of horizontal band saws.
It was the peculiarities of the structure and operation of the machine. Calculated by the drive motor.
Based tehnichko economic comparison system selected IF-AD for which the calculated and selected elements of the power range and range management.
It was developed a mathematical model of IF-AD vector control on which Structural diagram of AD based on interlinkage.
Also in the works of the calculation power of the system PCH-DR, developed functional, structural and schematic diagrams.
Electric drive system designed investigated by computer simulation in a RFP and in MathCAD environment Simulink (Matlab), and - test the stability and quality.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/9618