Обґрунтування рівня масштабності науково-освітнього бренду «Вінницький національний технічний університет»
Автор
Штовба, О. В.
Дата
2013Metadata
Показати повну інформаціюCollections
- Наукові роботи каф. ММЕ [353]
Анотації
На основі конкурентного аналізу встановлено, що науково-освітній бренд «Вінницький національний технічний університет» доцільно формувати за національним рівнем масштабності на ринку наукових досліджень та регіональним рівнем на ринку освітніх послуг. На основі конкурентного аналізу встановлено, що науково-освітній бренд «Вінницький національний технічний університет» доцільно формувати за національним рівнем масштабності на ринку наукових досліджень та регіональним рівнем на ринку освітніх послуг The carried competitive analysis proves that scientific-educational brand “Vinnytsia National Technical University” should be formed on national market of scientific researches and on regional market of educational services
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей ресурс:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/12184