Етапи формування математичної компетентності майбутніх інженерів
Автор
Хом'юк, В. В.
Дата
2016Metadata
Показати повну інформаціюCollections
- Наукові роботи каф. ВМ [684]
Анотації
У статті розглянуто етапи формування математичної компетентності майбутнього інженера, яка пов’язана зі стрімким розвитком інформаційних технологій, програмного забезпечення, з появою нових галузей професійної діяльності й недостатньо ефективною системою професійної підготовки спеціалістів. Автором охарактеризовано кожен із визначених етапів (діагностично-актуалізаційний; мотиваційно-пошуковий; системно-узагальнюючий; діяльнісний; оцінково-корегувальний), які лежать в основі досліджуваного процесу формування математичної компетентності, що є важливим структурним компонентом професійної компетентності майбутнього інженера та побудовано структурну схему процесу формування математичної компетентності, яка систематизує процеси та етапи її формування. В статье рассмотрены этапы формирования математической компетентности будущего инженера, связанной со стремительным развитием информационных технологий, программного обеспечения, с появлением новых отраслей профессиональной деятельности и недостаточно эффективной системой профессиональной подготовки специалистов. Автором охарактеризованы каждый из определенных этапов (диагностично-актуализационный; мотивационно-поисковый системно-обобщающий; деятельностный; оценочно-корректирующий), лежащие в основе исследуемого процесса формирования математической компетентности, что является важным структурным компонентом профессиональной компетентности будущего инженера. Построено структурную схему процесса формирования математической компетентности, которая систематизирует процессы и этапы её формирования.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/14387