Поетапна технологія формування математичної компетентності майбутніх інженерів
Автор
Хом'юк, В. В.
Дата
2017Metadata
Показати повну інформаціюCollections
- Наукові роботи каф. ВМ [684]
Анотації
Статтю присвячено з’ясуванню питання, як реалізовується поетапна технологія формування математичної компетентності майбутніх інженерів. Визначено, що педагогічна технологія формування компонентів математичної компетентності передбачає сполучення навчально-пізнавальної, навчально-практичної та самостійної практичної роботи. Виокремлено етапи процесу формування математичної компетентності майбутніх інженерів: діагностично-актуалізаційний; мотиваційно-пошуковий; системно-узагальнюючий; діяльнісний; оцінково-корегувальний. Розглядаються особливості технології формування математичної компетентності, зважаючи, що на кожному із етапів вона представляється єдністю цільового, змістового та процесуального компонентів. Наводяться приклади інтерактивних занять, прикладних завдань, завдань репродуктивного, творчого та комбінованого рівня, що використовуються на етапах формування математичної компетентності. Статья посвящена выяснению вопроса, как реализуется поэтапная технология формирования математической компетентности будущих инженеров. Определено, что педагогическая технология формирования компонентов математической компетентности предполагает сочетание учебно-познавательной, учебно-практической и самостоятельной практической работы. Выделены этапы процесса формирования математической компетентности будущих инженеров: диагностико-актуализационный; мотивационно-поисковый; системно-обобщающий; деятельностный; оценочно-корректирующий. Рассматриваются особенности технологии формирования математической компетентности, обращая внимание на то, что на каждом из этапов она представляется единством целевого, содержательного и процессуального компонентов. Приводятся примеры интерактивных занятий, прикладных задач, задач репродуктивного, творческого и комбинированного уровня, используемых на этапах формирования математической компетентности. The article is devoted to clarifying issues like technology implemented gradual formation of mathematical competence of future engineers. Defined the stages of formation of educational technology components of mathematical competence involves the combination of teaching and learning, educational, practical and independent practical work. Thesis there is determined the stages of the process of formation of mathematical competence of future engineers: diagnostic; motivational and search; system-synthesis; and activity; evaluative-adjusting. We considered the features of the technology of forming mathematical competence, noting that at each stage it seems unity targeted, semantic and procedural components. Are examples of interactive sessions, practical problems, reproductive problems and the combination of creative used on stages of mathematical competence.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/19747