Удосконалення системи формування стратегічних напрямів виробничої діяльності приватного підприємства «Беркут-Транс» м. Вінниця
Анотації
У роботі досліджено особливості просування транспортних послуг на ринку автотранспортних перевезень в умовах росту конкуренції та вплив ціни та якості як важелів впливу на попит при їх взаємодії. Встановлено закономірності формування ціни на автотранспортні перевезення.
Складено повний перелік факторів впливу на ціну та якість та запропоновано їх кількісну оцінку. Проведено формалізацію процесу взаємодії ціни, собівартості, якості та попиту.
Розглянуто механізм формування стратегій підприємства та запропоновано алгоритм розробки стратегії підприємства на основі використання ціни та якості як важелів впливу на попит. На основі кількісного підходу до факторів впливу на ціну та якість з використанням інструменту SWOT-аналізу створено методику розробки стратегій просування транспортних послуг з урахуванням динаміки кількісних оцінок по послідовних періодах. Features of transport services promotion at the road transportation market are researched in terms of competition and money growth and leverage impact on demand of their interaction. Patterns of price formation on motor traffic are established.
A complete list of factors that influence price and quality is formed, and their
quantitative assessment is offered. A formalization of the interaction between price, cost, quality and demand is performed.
The mechanism of company strategy formation is considered and the development strategy algorithm based on the use of money as leverage on demand is offered. On the basis of the quantitative approach to the factors that influence price and quality by using the tool SWOT-analysis methodology a methodology for promotion strategies development of transport services is established, taking into account the dynamics of quantitative estimates of successive periods.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/26002