• English
    • українська
  • українська 
    • English
    • українська
  • Увійти
Дивитися документ 
  • Головна
  • Роботи студентів
  • Презентації магістерських кваліфікаційних робіт
  • 274 – Автомобільний транспорт
  • Дивитися документ
  • Головна
  • Роботи студентів
  • Презентації магістерських кваліфікаційних робіт
  • 274 – Автомобільний транспорт
  • Дивитися документ
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Удосконалення системи формування стратегічних напрямів виробничої діяльності приватного підприємства «Беркут-Транс» м. Вінниця

Автор
Романенко, В. О.
Дата
2018
Metadata
Показати повну інформацію
Collections
  • 274 – Автомобільний транспорт [130]
Анотації
У роботі досліджено особливості просування транспортних послуг на ринку автотранспортних перевезень в умовах росту конкуренції та вплив ціни та якості як важелів впливу на попит при їх взаємодії. Встановлено закономірності формування ціни на автотранспортні перевезення. Складено повний перелік факторів впливу на ціну та якість та запропоновано їх кількісну оцінку. Проведено формалізацію процесу взаємодії ціни, собівартості, якості та попиту. Розглянуто механізм формування стратегій підприємства та запропоновано алгоритм розробки стратегії підприємства на основі використання ціни та якості як важелів впливу на попит. На основі кількісного підходу до факторів впливу на ціну та якість з використанням інструменту SWOT-аналізу створено методику розробки стратегій просування транспортних послуг з урахуванням динаміки кількісних оцінок по послідовних періодах.
 
Features of transport services promotion at the road transportation market are researched in terms of competition and money growth and leverage impact on demand of their interaction. Patterns of price formation on motor traffic are established. A complete list of factors that influence price and quality is formed, and their quantitative assessment is offered. A formalization of the interaction between price, cost, quality and demand is performed. The mechanism of company strategy formation is considered and the development strategy algorithm based on the use of money as leverage on demand is offered. On the basis of the quantitative approach to the factors that influence price and quality by using the tool SWOT-analysis methodology a methodology for promotion strategies development of transport services is established, taking into account the dynamics of quantitative estimates of successive periods.
 
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/26002
Відкрити
Презентація 2018_ Романенко.pdf (1.666Mb)

Інституційний репозиторій

ГоловнаПошукДовідкаКонтактиПро нас

Ресурси

JetIQСайт бібліотекиСайт університетаЕлектронний каталог ВНТУ

Перегляд

Всі архівиСпільноти та колекціїЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOIЦя колекціяЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOI

Мій обліковий запис

ВхідРеєстрація

Статистика

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Головна | Відправити відгук | Довідка | Контакти | Про нас
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ