Автоматизована система керування змішувача багатокомпонентних сумішей
Анотації
Розроблено автоматизовану систему керування змішувача багатокомпонентних сумішей, а також розраховано електропривод змішувача. Здійснено коротку характеристику технології змішування багатокомпонентних сумішей. Сформовано вимоги до електропривода змішувача.
На основі техніко-економічних показників вибрано систему електропривода змішувача, розраховано та вибрано електродвигун та силовий перетворювач.
Вибрано обладнання для автоматизації лінії для змішування багатокомпонентних сумішей та здійснено його налаштування.
Запропоновано визначати фактичне напрацювання на відмову приводного двигуна з врахуванням експлуатаційного коефіцієнта, який відображає реальні умови експлуатації привода. Разработана автоматизированная система управления смесителя многокомпонентных смесей, а также рассчитан электропривод смесителя. Осуществлена краткая характеристика технологии смешивания многокомпонентных смесей. Сформированы требования к электроприводу смесителя.
На основе технико-экономических показателей выбрано систему электропривода смесителя, рассчитано и выбрано электродвигатель и силовой преобразователь.
Выбрано оборудование для автоматизации линии для смешивания многокомпонентных смесей и осуществлено его настройку.
Предложено определять фактическую наработку на отказ приводного двигателя с учетом эксплуатационного коэффициента, который отражает реальные условия эксплуатации привода. Developed automated control system of mixing multicomponent mixtures and calculated electric mixer. Done brief description of the technology of mixing multicomponent mixtures. Formed requirements of the electric mixer.
On the basis of technical and economic parameters chosen system of electric mixer, designed and selected motor and power converter.
Your line automation equipment for mixing multicomponent mixtures and made it up.
It is proposed to determine the actual operating time for the drive motor to fail, taking into account the operating coefficient, which reflects the real conditions of operation of the drive.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/26183