Розробка інформаційної системи відділу маркетингу підприємства. Частина 1. Розробка концепції інформаційної системи
Анотації
В ході виконання магістерської кваліфікаційної роботи було розглянуто різні методи побудови архітектури інформаційної системи відділу маркетингу підприємства. Проаналізовано їх переваги та недоліки та обрано оптимальний тип архітектури. Розроблено архітектуру системи, яка є простою в реалізації та зручною у використанні.
Було розроблено діаграму Гантта та проведено управління розробкою інформаційної системи відділу маркетингу підприємства за Agile / Scrum методологією у середовищі Trello. During the implementation of master's qualification work various methods of building the architecture of the information system of the marketing department of the enterprise were considered. Their advantages and disadvantages are analyzed and the optimal type of architecture is chosen. An architecture of the system is developed that is simple to implement and easy to use.
The Gantt Chart was developed and the management of the information system development of the company's marketing department under the Agile / Scrum methodology in the Trello environment was conducted.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/26341