• English
    • українська
  • українська 
    • English
    • українська
  • Увійти
Дивитися документ 
  • Головна
  • Роботи студентів
  • Презентації магістерських кваліфікаційних робіт
  • 073 – Менеджмент
  • Дивитися документ
  • Головна
  • Роботи студентів
  • Презентації магістерських кваліфікаційних робіт
  • 073 – Менеджмент
  • Дивитися документ
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Формування конкурентної стратегії розвитку молокопереробних підприємств (на прикладі Приватного акціонерного товариства "Дубномолоко")

Автор
Сторчак, А. О.
Дата
2019
Metadata
Показати повну інформацію
Collections
  • 073 – Менеджмент [106]
Анотації
В магістерській кваліфікаційній роботі розглядаються основні теоретико-методичні засади формування конкурентної стратегії розвитку підприємств, способи їх аналізу та шляхи удосконалення, алгоритми формування та вибору. Проаналізовано конкурентну стратегію ПРАТ «Дубномолоко» та проведено економічне оцінювання фінансових результатів досліджуваного підприємства. Для підприємства було запропоновано шляхи удосконалення конкурентних стратегій, а саме вибрано заходи та здійснена оцінка їх ефективності.
 
В магистерской квалификационной работе рассматриваются основные теоретико-методические основы формирования конкурентной стратегии развития предприятий, способы их анализа и пути совершенствования, алгоритмы формирования и выбора. Проанализированы конкурентную стратегию ЧАО «Дубномолоко» и проведено экономическое оценки финансовых результатов исследуемого предприятия. Для предприятия были предложены пути совершенствования конкурентных стратегий, а именно выбрано мероприятия и осуществлена оценка их эффективности.
 
There had been considered in the master's degree thesis the basic theoretical and methodical principles of formation of competitive strategy of enterprise development, ways of their analysis and ways of improvement, algorithms for formation and selection. The competitive strategy of "Dubnomoloko" was analyzed and economic evaluation of financial results of the investigated enterprise was carried out. The company offered ways to improve competitive strategies, namely, selected measures and evaluated their effectiveness.
 
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/26437
Відкрити
Презентация Microsoft PowerPoint.pdf (1.151Mb)

Інституційний репозиторій

ГоловнаПошукДовідкаКонтактиПро нас

Ресурси

JetIQСайт бібліотекиСайт університетаЕлектронний каталог ВНТУ

Перегляд

Всі архівиСпільноти та колекціїЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOIЦя колекціяЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOI

Мій обліковий запис

ВхідРеєстрація

Статистика

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Головна | Відправити відгук | Довідка | Контакти | Про нас
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ